יום שלישי, 3 באפריל 2018

"דלת חדשה נפתחת – סיפורים מחדר האימון"




ספר חדש:

"דלת חדשה נפתחת – סיפורים מחדר האימון" 

מאת דני בן-יעקב



"דלת חדשה נפתחת – סיפורים מחדר האימון" מאת דני בן-יעקב, כולל קובץ של 13 סיפורים אמיתיים המוצגים בגוף ראשון שמאפשרים לראשונה הצצה נדירה אל תוככי האימון והתבוננות מיוחדת על דרך עבודתו של המאמן (COACHER) עם מאומניו. תקראו איך מלכדים משפחה מסוכסכת בתוך עסק משפחתי, איך הצליח שי להזדקף בחייו האישיים כמו עץ הברוש, מדוע זקוק כל אחד מאיתנו למראה שתשקף את עצמנו, מה מרוויחים כשמפתחים סבלנות וסובלנות ואיך ברכת "'בוקר טוב" משפרת את איכות חיינו.

בדרכו הישירה ובשפתו המיוחדת מתאר המחבר חוויות שעבר בשני עשורים של תהליכי אימון והוא מאפשר גם לכם, לראשונה, "להיכנס לראשו" ולהבין מה הוא רואה ועל מה הוא חושב בעת האימון. הסיפורים כתובים בשפה קלילה וקולחת וסוחפים אתכם אל תוך אירועים ומצבים המוכרים לכולנו בחיי היומיום, אם כי מזוויות מעט שונות ומאתגרות. במהלך הקריאה תחשׂפו לתובנות מעוררות מחשבה ולשינויים מופלאים שאירעו לאנשים בתהליך האימון. כל פרק בספר ירתק אתכם וישנה את תפיסתכם. תקבלו תובנות רבות ומחכימות שיניעו אתכם לפעולה ולהצלחה.

גם אתם מוזמנים לבחור את הדרך הפרטית והייחודית שלכם לשינוי, לשיפור ולהצלחה, וזאת בעזרת דפי עבודה עצמית בסוף כל פרק.

דני בן-יעקב, (63), נשוי לאתי, מאמנת זוגית ומשפחתית, אבא לשירן ועידן. מתגורר בהרצליה, יליד כפר סבא "בטבע בין פרדסים", גדל ברמת-גן "את רוב ילדותי ביליתי ב'צופי רמת-גן' שהיו לי בית גידול ועיצבו את מי שאני". דני הוא מאמן עסקי ואישי, master coach , aמלווה אנשים וארגונים בתהליכי שינוי, עסקי וארגוני לצורך העצמה, לשם הגדלת הכנסות וליצירת הצלחה. במשך עשרות שנים עסק דני בתחומי ההדרכה ומאז שנת 2001 הוא מתמקד בעולם האימון. המחבר העביר אלפי שעות אימון לעשרות אלפי מאומנים, ארגונים ומוסדות בכל רחבי הארץ ונגע בכל הדתות ובכל המגזרים.

דני בן-יעקב מספר: "אני מגיע מהעולם העסקי. מתוך עולם המכירות והשיווק הקמתי סוכנות ביטוח בה פגשתי את אלון גל בסוף שנות ה- 90 בזמן שהוקמה 'תות תקשורת ותוצאות'. אלון ביקש ממני להצטרף אליו ומאז אנחנו יחד. כיום תות היא חברת האימון הגדולה ביותר ובית גידול לאלפי מאמנים בישראל ובעולם".

"אני מרצה ומאמן מאמנים בחברת 'תות תקשורת ותוצאות' ומעביר הכשרות וליווי למאמנים בתחילת דרכם. העברתי הכשרות מאמנים גם באוניברסיטה הפתוחה ובמרכז ללימודים אקדמיים".

"במסגרות אלה הייתה לי מאומנת יקרה: אתי אשתי, שהחליטה לעשות הסבה מעולם עיצוב בגדי ילדים לעולם האימון. הייתה לי זכות ייחודית להעביר הרצאה כשאשתי היא הסטודנטית שלי. אתי מתנדבת זה חמש שנים בארגון 'משפחה אחת' וקיבלה את פרס נשיא המדינה על ההתנדבות שלה ועל עבודתה המסורה והמקצועית".

"מעבר לכך אני מעביר הרצאות ותהליכי אימון בחברות מסחריות שמאמינות בהון האנושי שלהן ורוצות לטפח וליצור תוצאות על ידי תהליכי שינוי ליצירת הצלחה והגדלת הכנסות. אני מגדיר את עצמי כמאמן MASTER COACH, שמגדיל רווחים בחברות. אני עוסק בכל ענפי המשק, מתעסק כאמור עם ההון האנושי שמרכיב את החברה: מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי אגפים, מנהלים ועובדים ולא עם המוצר החומרי של החברה. עובד עם כל הדתות ובכל המגזרים השונים".

"במסגרת עבודתי פיניתי זמן לפעילות חברתית והתנדבותית: הייתי יו"ר ארגון שולחן עגול 2, ארגון בינלאומי שפועל למען הקהילה. אני פעיל ופועל עד היום בארגוני התנדבות ועזרה לקהילה. אחד התחביבים הגדולים שלי הוא טיולים בארץ כולל שביל ישראל, גם שם אני אוהב להדריך קבוצות וחברים. כן אני מפסל בחומרים טבעיים וב'מציאות' שאני מוצא בטבע ויוצר אומנות ייחודית. לפני מספר שנים הקמתי תערוכת מוצגים שלי שזכתה להצלחה גדולה".


"דלת חדשה נפתחת – סיפורים מחדר האימון" מאת דני בן-יעקב.  הוצאת המחבר, 189 עמודים. מחיר לצרכן 79 ₪. להשיג דרך אתר המחבר: goo.gl/Ho9arD  -






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה