יום רביעי, 14 במרץ 2018

"באושר ועושר כאילו – מלכת היופי"


ספר חדש לראשית קריאה:

"באושר ועושר כאילו – מלכת היופי"

מאת שרה מלינובסקי



ספר שביעי בסדרה המצליחה


שלום, קוראים לי אֶבִּי. פעם החיים שלי היו נורמליים, ואז המראה במרתף בלעה אותי ואת אחי ג'ונה...

"מלכת היופי" מאת שרה מלינובסקי בהוצאת דני ספרים, הוא הספר השביעי בסדרה המצליחה לראשית קריאה, "באושר ועושר כאילו", בו נכנסת הגיבורה בכל פעם לאגדה אחרת. הפעם היא נכנסת עם אחיה היישר לתוך האגדה על "היפה והחיה".  

"אֶבִּי היא גיבורה מגניבה שמצליחה להכניס הרבה פלפל לתוך סיפורי האגדות המכרים לנו. טונות של כיף מחכים לכם בספר הזה!" מג קאבוט, הסופרת האהובה שכתבה את "יומני הנסיכה" ו"ספר החוקים של אלי פינקל".

כל ספר בסדרה עוסק בגיבורה שונה מעולם האגדות. הספרים בסדרה: ראי ראי שעל הקיר, הלוקח את הקוראים היישר לתוך הרפתקה מופלאה עם שלגיה ושבעת הגמדים - נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014;  הקסם פג בחצות, הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של סינדרלה. נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2015. לשחות או לא לשחות הלוקח את הקוראים הפעם היישר לתוך אגדת בת הים הקטנה בנחיתה רטובה מתמיד. חלומות מתוקים הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפהפייה הנרדמת. שערה בכוס מים הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של רפונזל. לשבור את הקרח הלוקח את הקוראים לתוך האגדה של מלכת השלג.


"באושר ועושר כאילו – מלכת היופי" מאת שרה מלינובסקי. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 182 עמודים, כריכה קשה, מנוקד. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה