יום ראשון, 12 בנובמבר 2017

הקצה של הכול מאת ג'ף גיילס

ספר חדש לנוער:

הקצה של הכול מאת ג'ף גיילס

מה תהיו מוכנים להקריב עבור האהבה המושלמת?




"הקצה של הכול" מאת ג'ף גיילס, בהוצאת דני ספרים, הוא ספר פנטזיה מקסים ומרתק לבני נוער, המביא את סיפורה של זואי בת השבע-עשרה שעברה שנה מטלטלת. היא עדיין מתאוששת ממותו הפתאומי של אביה בתאונה מזעזעת ומרציחתם האכזרית של שכניה, כשבלילה קפוא אחד ביערות מונטנה, בשעת סערת שלגים, היא ואחיה מותקפים בברוטליות. למזלם, הם ניצלים על ידי צייד ראשים מסתורי המכונה X.

X אינו צייד ראשים רגיל. הוא נשלח מעולם התחתית, עולם המתים, כדי לקחת את נשמתו של האיש שתקף את זואי ואחיה, ואת נשמתם של אנשים מרושעים כמוהו. חוקי עולם התחתית אוסרים על X להתגלות בפני כל אדם פרט לקורבנו, אך הוא מוכן למרוד בחוקים אלה עבור זואי. ככל שהשניים מגלים יותר על עולמותיהם המקבילים, הם מתחילים לשאול שאלות על עברם, על גורלם ועל עתידם. אבל על מנת להימלט מכבלי העולם האפל שמתחת, יהיה על זואי ועל X להקריב את הקורבן הסופי. האם הם מוכנים לכך?

"מצמרר, מקורי וכתוב ללא דופי. סיפורם של זואי הנחושה להציל את משפחתה ושל הצעיר המסתורי המוכר רק בכינוי X יישאר אתכם זמן רב אחרי שתסיימו לקרוא את הספר המהפנט הזה." – פיטר ג'קסון, במאי טרילוגיות "שר הטבעות" ו"ההוביט"

"ספר פנטסטי על התנגשות בין שני עולמות. עלילה המשלבת אופל, הומור והרבה רגש. כל אדם שלב פועם בקרבו צריך לקרוא את הספר הזה." – ג'יימס דשנר, מחבר רב-המכר "הרץ במבוך"

"תקראו את הספר הזה, ואנחנו מבטיחים לכם שתישארו על הקצה בציפייה לקרוא גם את ספר ההמשך." – USA Today

"ספר שכולו הנאה מסחררת." – New York Times Book Review


"הקצה של הכול" מאת ג'ף גיילס. מאנגלית: שרון פרמינגר, הוצאת "דני ספרים", 380 עמודים. מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה