יום שישי, 12 במאי 2017

ספר ילדים חדש: "ההפלגה לאמריקה"

ספר ילדים חדש: "ההפלגה לאמריקה" מאת ד"ר אירית שקדי



                                                

ספר הילדים "ההפלגה לאמריקה" מאת ד"ר אירית שקדי בהוצאת הספרים אוריון הוא ספר שני בסדרה מקסימה לילדים, וכולל שמונה סיפורים בחרוזים אשר עוסקים ביחסים במשפחה, בילד ומשפחתו ובבעיות של כולנו גדולים כקטנים. הסיפורים מתארים דרכים שונות באמצעותן מתמודדים ילדים עם מצבים שונים בעולמם, כשהמשפחה והדמיון לצידם. בסיפורים נושאים מהותיים לעולמם של ילדים צעירים והתמודדות ההורים עם ילדיהם במצבים של: פרידה, געגועים, ילד נוסף במשפחה, פחדים וחרדות.

שתי אחיות מפליגות לאמריקה. מה קורה כאשר הים סוער וסוחף אותן? עדן איבדה את הכפכפים ואינה מוכנה לנעול נעליים אחרות. איך תלך לגן מעכשיו? מה תעשה כאשר ירד גשם? אימא של נועה נוסעת לכמה ימים. נועה מאוד עצובה להיפרד. איך אימא והמשפחה עוזרים לה להתמודד? שירה תמיד רצתה אחות או אח. מה קורה כאשר מצטרפת למשפחה גליה? פיראטים עומדים להתקיף ילדה קטנה. איך הפך אבא לסירה ולמה? מה קורה כאשר אבא יורה באוויר? על שאלות אלה  ואחרות תמצאו תשובות בספר. הקריאה המשותפת והשאלות המתעוררות יכולות להיות דרך להתקרבות רגשית.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של יונת קציר שמאירה בשלל צבעים את הסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו.

ד"ר אירית שקדי, נשואה ואם לשלושה, תושבת תל אביב. הייתה מורה ומחנכת, יועצת חינוכית, שימשה כמנהלת בית ספר "צהלה" בתל אביב במשך 15 שנים, כמו כן למדה ועסקה בטיפול משפחתי. בעלת תואר ראשון בהיסטוריה של המזה"ת ולשון עברית באוניברסיטת ת"א, לימודי תעודה ותואר שני בייעוץ חינוכי באוניברסיטת בר אילן, דוקטורט בפסיכולוגיה באוניברסיטה באנגליה: "אנגליה רסקין יוניברסיטי",  השתלמה  בטיפול משפחתי בתל"ם התחנה שליד סמינר הקיבוצים, חברה באגודה לטיפול משפחתי. "ההפלגה לאמריקה" הוא ספרה השני לילדים. "חיפושית עם פסים" הוא הספר הראשון בסדרה.

"ההפלגה לאמריקה" מאת ד"ר אירית שקדי. איורים: יונת קציר. הוצאת הספרים "אוריון", 35 עמודים. מחיר לצרכן 49 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il
                                                





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה