יום ראשון, 26 במרץ 2017

כחול, סגול עמוק כתב: הדר מרחב-נאמן

הוצאת עולם חדש גאה להציג:

כחול, סגול עמוק

כתב: הדר מרחב-נאמן



'כחול, סגול-עמוק', כעין אגדה הכתובה במשיחות מכחול עדינות, הוא רומן פסיכולוגי המתמודד עם "לב המאפליה" של הזרמים הרגשיים הנסתרים מן העין ומוסווים תחת מעטה של נורמליות ושגרה.

אבי, קרדיולוג ישראלי מבטיח, עובר לחיות בסידני שבאוסטרליה כדי לקדם את מחקרו. אשתו רחל ובתו הבכורה תמר נלוות אליו. רחל עומדת ללדת תאומים, ולקראת הלידה בוחרת תמר בת החמש-עשרה להיעלם מחייהם של הוריה. היא קופצת אל מי האוקיינוס ומותירה אותם אומללים ואכולי יגון. גופתה לא נמצאת. ככל שחולפות השנים אמהּ משלימה עם דבר מותה, ואילו אביה מסרב להאמין שאכן מתה.
מרגע היעלמותה של תמר הרומן מתקיים בשני מרחבים שונים ומקבילים: סיפורו של האב, הכתוב כיומן ריאליסטי מכמיר לב של אדם המקדיש את חייו לניסיונות לחפש אחר בתו; וסיפורה של תמר, הבוראת לה אט-אט חיים חדשים. האם שני המרחבים הללו יוכלו להתחבר?    
הדר מרחב-נאמן, נשואה ואם לשלוש בנות, היא בעלת תארים אקדמיים במדעי החיים, במינהל עסקים ובספרות, ולמדה כתיבה במסגרות שונות. עסקה במשך כעשרים שנה בתפקידי שיווק וניהול בתעשיית התרופות. לפני כשנתיים עשתה תפנית חדה בחייה המקצועיים וכיום היא מורה בבית-ספר תיכון. כחול, סגול עמוק הוא ספרה השני. קדם לו יסודות (סטימצקי 2011).




 244 עמודים, מחיר 88 ש"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה