יום חמישי, 23 במרץ 2017

"הספר הראשון שלי": העולם סביבנו

ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": העולם סביבנו




"העולם סביבנו" מאת מתיו אולדהם, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר נוסף בסדרת "הספר הראשון שלי". זהו הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על העולם המרתק שבו אנו חיים. הוא מלא בתמונות מקסימות ובהמון עובדות מרתקות, הכתובות בצורה פשוטה וברורה עבור הקוראים הצעירים והסקרנים.

הילדים ילמדו על נושאים רבים הקשורים בעולם סביבנו: הם ילמדו על העולם שלנו-הבית שלנו, עלינו והעולם, על כדור הארץ, על עונות השנה, על המדבר הצחיח, על יערות הגשם, על הקטבים הקפואים, על פסגות ההרים, על נהרות ומעיינות, על חוף הים, על האוקיאנוסים ומי הים, ילמדו מה קורה מתחת לאדמה, ילמדו על מזג האוויר והרי געש, ידעו מהן רעידות אדמה ויכירו בעלי חיים הקשורים לאותם מקומות או אזורים מוזכרים.

סדרת "הספר הראשון שלי" מביאה לקורא הצעיר שלל נושאים מרתקים בצורה נגישה לראשית קריאה, צבעונית ועמוסה במידע חשוב.

ספרים נוספים בסדרה: דינוזאורים – הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הדינוזאורים ועל יצורים קדומים נוספים; החלל - הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על החלל; הטבע – הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הטבע.

"הספר הראשון שלי: העולם סביבנו" מאת מתיו אולדהם, איורים: לי קוסגרוב, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 79 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה