יום שלישי, 17 במאי 2016

הרזיגנציה השקטה מאת גיל ססובר

ספר חדש: הרזיגנציה השקטה מאת גיל ססובר



הרומן "הרזיגנציה השקטה" מאת גיל ססובר בהוצאת מסדה, הוא אחד הספרים בטרילוגיה, לצד "דה-פרסונליזציה", ו"האב", שאפשר לקרוא אותה בשלמותה או כל ספר בנפרד. הרזיגנציה השקטה הוא סיפור אהבתם של בעלת מסעדה חובבת נשים וסוחר הדגים שלה, הוא סיפור אהבה שכולו תאווה, דמיון, סטיות, הומור, שליטה, כניעה ואוננות. הסצנה מתנהלת בין תל אביב ובין ניו יורק ומוסיפה רובד למתירנות האורבנית של המאה ה- 21, עד שגם היא באה אל קצה תוך כדי שהיא מובסת בידי האחר.

"דוקטור, אתה לא נורמלי, אני לא מצליחה לישון, לנשום, ואתה מלחיץ אותי עוד יותר במקום לעזור". "תתפשטי בבקשה ותפשקי יפה את הרגליים, את רואה את הדבר הזה, זן השיטה המקורית לטיפול בהיסטריה נשית". "אבל זה מעץ, והמנוע שלו בחוץ!" "זה המקורי גיברת, זה עלה לי שלושה מיליון דולר במכירה פומבית בלונדון, וזה בדוק, זה עושה מה שאף אחד אחריו לא הצליח. קניתי את זה במיוחד בשבילך". את מסתכלת על זה ואני מקרב את זה אלייך ונותן לך לטעום את מטה הקסמים עם המנוע שעומד במקום ביצים, האב טיפוס הראשון של הוויברטור שזה עתה רכשתי, ואת מחליקה לשון על שפתייך התפוחות ואני אומר "את רוצה לטעום לפני שמתחילים?" "אפשר?" "כן יפה שלי, בשבילך אחרוג מהכללים", ואת מכניסה את הדבר העצום הזה אל פיך". (מתוך הספר)

סיפור זה מצטרף אל ז'אנר הסיפורים הארוטיים.

גיל ססובר (42), יליד חיפה ותושב יפו. פרסם עד כה 3 ספרים המצטרפים לטרילוגיה חדשה. הפיק והוציא 4 אלבומי מוסיקה. בשנת 2004 הפיק והוציא לאור את ספר הבישול "שבע ארוחות פיתוי" עם מאיר אדוני. בשנת 2006 היה מפיק שותף בסרט "חופשת קיץ" של דוד וולך, זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל "טרייבקה" 2007. ב-2009 היה מפיק שותף בסרט "לבנון" של שמוליק מעוז, זוכה פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל וונציה. ב-2011 היה מפיק שותף בסרט "הנותנת" של הגר בן אשר. ב-2012 היה מפיק שותף בסרט "ד"ר פומרנץ" של אסי דיין. בשנת 2012 הוציא את הספרים "הזכות ליתמות" ו"משתה" (הוצאת כנרת זמורה). "הספר 'הזכות ליתמות' בנוי משלוש נובלות שאחת מהן היא ספר הבכורים שלי - 'מיתה טובה' שערכה ימפה בולסלבסקי שטענה תמיד שאין לי מספיק כבוד לטקסט. היא הלכה לעולמה לפני פחות משנה ואחד הספרים החדשים בטרילוגיה מוקדש לה. אני מקווה שאם הייתה קוראת אותו הייתה חושבת שיש לי יותר כבוד ממה שהיה לי בעבר. בשנת 2014 הוצאתי לאור את 'הים שלנו', ספר על דיג ודגים, בהוצאה עצמית".

הרזיגנציה השקטה מאת גיל ססובר, הוצאת הספרים מסדה, 73 עמודים, מחיר לצרכן 59 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה