יום שלישי, 19 באפריל 2016

ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": דינוזאורים

ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": דינוזאורים




"דינוזאורים" מאת אלכס פרית, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר נוסף בסדרת "הספר הראשון שלי". זהו הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הדינוזאורים ועל יצורים קדומים נוספים. הוא מלא בתמונות מקסימות ובהמון עובדות מרתקות, הכתובות בצורה פשוטה וברורה עבור הקוראים הצעירים והסקרנים.

אוכלי עשב ענקיים, טורפים אכזריים ויצורים מעופפים – דינוזאורים אלה שוטטו בעבר הרחוק על פני כדור הארץ והיו שליטיו הבלעדיים. הילדים ילמדו על תקופת הדינוזאורים, מהיכן הגיעו, על השלד שלהם ועל גופם. הם ילמדו שהם בקעו מביצים, על קרבותיהם האכזריים, על מעופיי השחקים ואלה שהיו מתחת לפני המים, על המקומות שחיו בהם ואפילו על מה שקרה להם והביא למותם.

סדרת "הספר הראשון שלי" מביאה לקורא הצעיר שלל נושאים מרתקים בצורה נגישה לראשית קריאה, צבעונית ועמוסה במידע חשוב.

ספר נוסף בסדרה: החלל – הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על החלל.

"הספר הראשון שלי: דינוזאורים" מאת אלכס פרית, איורים: לי קוסגרוב, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 54 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה