יום חמישי, 7 באפריל 2016

בן 13 למצוות מאת אהרון בק


בן 13 למצוות מאת אהרון בק


הדרכה לנער החוגג בר-מצווה






יום בר-המצווה הוא יום-הולדת מיוחד מאוד, והוא נחגג בקרב כל קהילות ישראל. ביום זה הופך הילד לאדם בוגר, וכעת הוא מחויב להקפיד על קיום התורה והמצוות. כדי להצליח בכך, עליו ראשית לכול, להכיר ולדעת את פרטי ההלכה.

עולם ההלכה היהודי גדול ורחב, ובו נושאים ועניינים רבים. בן-המצוות עלול להרגיש שהנושא מסובך עבורו ומורכב מדי כדי להבינו. מטרת הספר לעזור בכך.


בספר "בן 13 למצוות", מאת הרב אהרון בק, בהוצאת אלומות ובהפצת דני ספרים, מפורטים בסגנון קל ונעים, פרטי ההלכה החשובים והמרכזיים שעל בן-המצוות לדעת. את פרקי הספר מלוות שאלות שנשאלו על ידי תלמידים ונערים בגיל בר-המצווה, ומובהרים נושאים שכיחים מחיי היומיום של הנער.

ספר זה מיועד לקריאה אישית של כל נער המתכונן לבר-המצווה, או לנער שכבר הגיע לגיל הזה וברצונו ללמוד את ההלכות השונות.

הרב אהרון בק מלמד בישיבת 'בית יהודה' שבכפר מימון ומתגורר עם משפחתו בשדרות. בוגר ישיבת 'אור עציון' ובעבר לימד בישיבת ההסדר בראשון לציון. ערך כמה ספרים תורניים (שו"ת אדרת אליהו, פניני הראי"ה, ספרי הגר"מ אליהו ועוד). כמו כן פרסם מאמרים רבים בנושאי תנ"ך והלכה. ספרו הקודם 'בת מצוות' – ספר הלכה לילדה ולנערה', מקביל לספר זה, ומיועד להכנת הבת לקראת בת-המצווה שלה. 

"בן 13 למצוות – הדרכה לנער החוגג בר-מצווה" מאת אהרון בק. הוצאת אלומות ובהפצת "דני ספרים". 379 עמודים, כריכה קשה, מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il   







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה