יום שני, 28 במרץ 2016

ספר ילדים חדש: הספה הקסומה

ספר ילדים חדש: הספה הקסומה מאת מאיה עוזיאל




אחד מנפלאותיו של כוח הדמיון הוא היכולת לקחת אותנו לכל מקום שנרצה. ספר הילדים "הספה הקסומה" שכתבה ואיירה מאיה עוזיאל בהוצאת הספרים "אוריון", מספר על עולם קסום אליו בורחת הילדה ליה כשעצוב לה. עולם מופלא שבו כל הצעצועים הופכים אנושיים ומלווים את הגיבורה בהרפתקאותיה.
                                          
הספה הקסומה הוא ספר על חברות, חמלה ועל כוחו המבורך של הדמיון לחוות חוויות ולהירגע. המחברת מתארת את הדברים הקטנים שמתרחשים בבית – הסיטואציות האינטימיות השונות בין בני הבית ובמיוחד בין הילדים שעלולות להפוך לריב. היא מתארת איך ליה מתמודדת עם סיטואציות אלה בעזרת חשיבה יצירתית. המחברת מזמינה את הקוראים להיכנס לעולם הקסום - בלי ללכת בו לאיבוד. היא מנסה להעביר מסרים של חברות ואהבה אמיתית בין אחיות  ומסר של חום, ביטחון ותמיכה שמקנה המשפחה אליה תמיד אפשר לחזור מכול מצב. הספר מחדד את תחושת השייכות לבית ולמשפחה. הוא נותן לילד את הביטחון שיהיה בסדר ושיש לאן לחזור גם כשעוברים הרפתקאות שונות.
                           
"הספה הקסומה" הוא ספרה הראשון של מאיה עוזיאל, (41), מעצבת גרפית, עוסקת בעיצוב גרפי ומאיירת, תושבת תל אביב, נשואה ואם לשתי בנות שעושות לה קסם של בית ספר.




מאיה עוזיאל איירה את הסיפור בטכניקה מיוחדת של טקסטורות ומרקמים שמעשירים את עולם הסיפור. היא איירה צעצועים צבעוניים שיוצרים אווירה קסומה, מפיחים חיים בסיפור ומוסיפים לייחודיות שלו. האיורים הם על נייר ממוחזר המדמה קלף ושוטף את כל הציור בצבע חמים.

הספר מיועד לגילאי  6-3 ויותר.



"הספה הקסומה" כתבה ואיירה מאיה עוזיאל, הוצאת הספרים "אוריון", 30 עמודים. מחיר לצרכן 49 ש"ח, לגילאי 6-3. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים, בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il או דרך האתר של מאיה עוזיאל http://mayaillustration.tumblr.com/.
           



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה