יום שישי, 26 בפברואר 2016

סוד הרגש האנושי

ספר חדש:


סוד הרגש האנושי מאת יעקב פינטל

"סוד הרגש האנושי" מאת יעקב פינטל בהוצאת אוריון, מזמין את הקורא למסע ייחודי מעמיק ושופע מסרים על "נפש" האדם הסובייקטיבי. במסע מרתק לתוך מסתורי המוח האנושי יגלה הקורא את סוד הרגש האנושי ואת המשתמע ממנו.

הבסיס לפעולות האדם הוא המוח שפועל כמערכת אלקטרו-כימית. כל אדם שונה מרעהו ובמיוחד נשים שונות מגברים. לכל אדם "נפש" רגישה וייחודית שמתפקדת כ"יועץ" דומיננטי סובייקטיבי במוח.

בספר מוצג הקשר ההדוק בין הגוף, המוח וה"נפש" (הרגש) ומוכחת הסיבה, התוצאה והמשמעות להתנהגותנו הסובייקטיבית. התיאוריה הייחודית שבספר מסתמכת על מחקרים בשלוש דיסציפלינות: רפואה, פסיכולוגיה, חשמל/אלקטרוניקה, ומתוך חשיבה "מחוץ לקופסה".

בספר מובא גם רעיון ייחודי יישומי לטיפול "נפשי" באמצעות מכשור אלקטרוני לא פולשני, וכן מודל המוח האנושי הרגיש. כן מוסברים מהותם של חלומות, תורות ואמונות שונות, איך גורמי סביבה אנרגטיים משפיעים על תפקוד המוח; טלפתיה; מזל וגורל, ושיטה יחידנית למימוש עצמי.

המסקנות וההמלצות הייחודיות שבספר מאפשרות לכל אדם להגדיר פילוסופיית חיים מתאימה לו שתאפשר לו ליהנות ולהצליח בחיים.

הספר מדבר אל מוחם של כל הגילאים, ויש בו מורי דרך – כל אדם על פי משאת "נפשו".

יעקב פינטל, החוקר את תפקוד המוח האנושי, הוא מהנדס חשמל ואלקטרוניקה, בעל תארים  B.Sc  ו-M.Sc, בוגר הטכניון בחיפה. הוא סקרן ויצירתי מטבעו ומעודד חשיבה גם "מחוץ לקופסה" בהנהגת שיטות עבודה מתאימות שיכולות להביא לפריצת דרך. את התיאוריה הייחודית המובאת בספר - על איך והיכן פוגשת ה"נפש" (הרגש הסובייקטיבי) את המוח והמשתמע מכך הגה ופיתח יעקב פינטל במשך למעלה מ 20-שנים. היא נכתבה בשלבים בשלושת ספריו הקודמים: "כשהנפש פוגשת את המוח", "האינטליגנציה של המוח" ו-"The Intelligent Brain".

התיאוריה הייחודית מורחבת בהרצאותיו וגם הובאה לידיעתם של פרופסורים ומדענים רבים בתחום חקר המוח, הרפואה והפסיכולוגיה. יעקב פינטל מציג בספר רעיון ייחודי, מקורי ויישומי לטיפול "נפשי" לא פולשני, שהגה לפני למעלה מעשר שנים.

"סוד הרגש האנושי" מאת יעקב פינטל. הוצאת הספרים "אוריון", 148 עמודים. מחיר לצרכן 59 ש"ח.

להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון, בחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il ובאתר המחבר www.brain-center.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה