יום חמישי, 21 בינואר 2016

הילד שמכר את הצעצועים שלו

ספר ילדים חדש:

הילד שמכר את הצעצועים שלו מאת עפרי פרץ



"גבירותי, רבותי, ילדים, ילדות,
שימו לב לעסקה שאציע:
צעצוע בזול למי שישלם פחות,
אתם צריכים רק להגיע!"

ספר הילדים "הילד שמכר את הצעצועים שלו" מאת עפרי פרץ, בהוצאת הספרים "אוריון" מבוסס על מקרה אמיתי.

בספר הזה המונח בידיכם מסופר בין היתר על חייכם. כי כל ילד שיש לו משחקים בלי היכר נהנה מכולם ואליהם מתמכר. אך מגיע רגע, לכל אחד במהלך חייו, שגם הוא רוצה למכור את צעצועיו. כי נמאס, כי כבר די, כי אמא אמרה שצריך להחליף, כי התבגרת, כי החברים צוחקים או כי אבא מטיף. מאיזו סיבה מבין אלו הילד מוכר את שלו, לא נותרה כל ברירה, תצטרכו זאת לקרוא.

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים של אלכסנדר לויטס, אשר הפיח חיים בסיפור והוסיף לייחודיות שלו. הספר מיועד לגילאי  4-6.

עפרי פרץ (28) משרת בקבע ובמקביל לומד שנה רביעית הנדסת חשמל. גדל והתחנך בנהריה וכיום תושב ראשון לציון. "אמי שגידלה את אחיי ואותי החדירה בנו תמיד אופטימיות ואהבת הארץ והאדם. זאת אולי הסיבה שאני מגדיר את עצמי כאדם אופטימי וציוני נלהב. אני אוהב מאוד את הארץ הזאת ואת המדינה". זה שנים שהוא כותב שירים וסיפורים קצרים למגירה או מפרסם אותם בקרב חברים קרובים.

"הילד שמכר את הצעצועים שלו" מאת עפרי פרץ. איורים: אלכסנדר לויטס, הוצאת הספרים "אוריון", עמודים ללא ממוספרים. מחיר לצרכן 49 ש"ח, לגילאי 4-6. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים וכן בחנות ההוצאה בקניון ערי החוף, רחוב סחרוב 19, ראשון לציון ובחנות המקוונת של ההוצאה www.orion-books.co.il
           



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה