יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

"באושר ועושר כאילו – חלומות מתוקים"

ספר חדש לראשית קריאה:

"באושר ועושר כאילו – חלומות מתוקים"

מאת שרה מלינובסקי

ספר רביעי בסדרה




הספר "ראי ראי שעל הקיר", הראשון בסדרה, נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014.

שלום, קוראים לי אֶבִּי. פעם החיים שלי היו נורמליים, ואז המראה במרתף בלעה אותי ואת אחי ג'ונה...

"חלומות מתוקים" מאת שרה מלינובסקי בהוצאת דני ספרים, הוא הספר הרביעי בסדרה המצליחה לראשית קריאה, "באושר ועושר כאילו", בו נכנסת הגיבורה בכל פעם לאגדה אחרת. הפעם היא נכנסת עם אחיה היישר לתוך האגדה של היפהפייה הנרדמת. בעוד שרוב האגדות שאֶבִּי מכירה הן בעלות סוף טוב, כאן המצב שונה. הפעם גם החברה שלה, רובין, מצטרפת למסע. אבל הכול משתבש כשבמקום היפהפייה, רובין היא זו שנדקרת מהכישור המכושף ושוקעת בתרדמה עמוקה. אוי ואבוי, מה יעשו אבי וג'ונה עכשיו? איך יעירו אותה וגם יספיקו לחזור הביתה בזמן לפני שההורים יגלו שהן נעלמו?

"אֶבִּי היא גיבורה מגניבה שמצליחה להכניס הרבה פלפל לתוך סיפורי האגדות המכרים לנו. טונות של כיף מחכים לכם בספר הזה!" מג קאבוט, הסופרת האהובה שכתבה את "יומני הנסיכה" ו"ספר החוקים של אלי פינקל".

כל ספר בסדרה עוסק בגיבורה שונה מעולם האגדות. הספרים בסדרה: ראי ראי שעל הקיר, הלוקח את הקוראים היישר לתוך הרפתקה מופלאה עם שלגיה ושבעת הגמדים - נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014הקסם פג בחצות, הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של סינדרלה. לשחות או לא לשחות הלוקח את הקוראים הפעם היישר לתוך אגדת בת הים הקטנה בנחיתה רטובה מתמיד.

בקרוב: אל תחמיצו את ההרפתקה הבאה של אבי וג'ונה בממלכת האגדות! "שערה בכוס מים" – והפעם הם פוגשים את רפונזל בספר החמישי בסדרה.

"באושר ועושר כאילו – חלומות מתוקים" מאת שרה מלינובסקי. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 156 עמודים, כריכה קשה, מנוקד. מחיר לצרכן 54 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה