יום חמישי, 17 בדצמבר 2015

"עלילות הרשל'ה"

ספר מחודש לילדים

"עלילות הרשל'ה"



בספר "עלילות הרשל'ה", השני בסדרת "מעשיות יהודיות" בהוצאת דני ספרים, ליקטו ועיבדו עטרה אופק וריבה בן נר מבחר מעלילותיו של הרשל'ה שנאספו עם השנים, עלילות מצחיקות, מפתיעות ומחממות-לב המוגשות בהוצאה מחודשת בלוויית איוריה היפהפיים של שירלי ויסמן.

הרשל'ה, הבדחן היהודי הידוע, חי לפני כמאתיים וחמישים שנה באוקראינה, בחצרו של הרב ממזיבוז', נכדו של הבעל-שם-טוב. הוא נודע כבחור ערמומי, פיקח ושופע חכמת חיים, ושמו התפרסם עוד בחייו בזכות הבדיחות שסיפר והתעלולים שעולל. מאז ועד היום הפך השם הרשל'ה שם נרדף וסמל לדמות הבדחן היהודי טוב הלב.

סדרת "מעשיות יהודיות" היא סדרה המביאה ממיטב סיפורי העם היהודי לדורותיו בעיבודים נגישים ובפורמט חדש ויפה. ספר נוסף בסדרה: "חלום המלך שלמה", שנבחר למצעד הספרים 2015.
                                                                                                                  

מתוך הספר:  "כך זה התחיל: בעיירה אוסטרופול, בפולין הרחוקה, חי נער קטן עם אימו האלמנה. רזה היה ונמוך, פניו חיוורות, שערו שחור ובגדיו קרועים ובלויים. יתום היה מאב, ואמו הענייה טרודה כל היום, ולכן לא היה מי שישגיח על מעשיו של הנער. כך יכול היה להתבטל או להשתובב ברחוב באין מפריע".


"מעשיות יהודיות - עלילות הרשל'ה": ליקטו ועיבדו: עטרה אופק וריבה בן נר, איורים: שירלי ויסמן, הוצאת "דני ספרים", 96 עמודים, מנוקד, כריכה קשה. מחיר לצרכן 78 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il     



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה