יום רביעי, 16 בדצמבר 2015

ספר חדש לנוער: "תראי אותך"

ספר חדש לנוער:
"תראי אותך" מאת אורה קרופיק



על ספרה "חברות עם שחר" קיבלה אורה קרופיק את "ספר הזהב" על מכירה של 

יותר מ- 20 אלף עותקים

בספרה החדש לבני הנוער "תראי אותך" בהוצאת "דני ספרים", מביאה אורה קרופיק את סיפורה של נעמה, הילדה הכי פופולרית בכיתה  ומספרת על התמודדות לא קלה בין קבוצת ילדים מכיתה ו', שנעמה היא המנהיגה שלהם, לבין ילדה מהכיתה שלא אחת חולקת על דעתם.

נעמה מוקפת חברות, היא מארגנת מסיבות, והיא מנהלת את קבוצת הוואטסאפ "החברים הכי טובים". אז אם נדמה שהכל כל כך מושלם, למה לפעמים, כשהיא בלילה לבדה, היא מרגישה רע עם עצמה? למה היא נטפלת ליעל, ילדה שקטה שאוהבת לקרוא ספרים? ולמה, כשמתברר לה שיעל חלתה בסרטן, משהו בתוכה נשבר?

זהו ספרה השישי לנוער של אורה קרופיק, אם לשלושה, בעלת תואר שני בחינוך, ועוסקת בתחום החינוך והוראת הספרות בכתות היסוד. ספריה הקודמים, "מריה", החברים של אדם" ו"חברות עם שחר" (הוצאת 'דני ספרים') זכו להצלחה גדולה הן בקרב הקוראים והן בקרב המבקרים. הספר "חברות עם שחר" קיבל את "ספר הזהב" על מכירת למעלה מ- 20,000 עותקים.

בספרה החדש מפגינה אורה קרופיק את יכולתה להיכנס אל מחשבותיהם של בני הנוער הצעירים ולחשוף, בכתיבה מרגשת ואמיצה, את צפונות ליבם.


"תראי אותך" מאת אורה קרופיק, הוצאת "דני ספרים", 157 עמודים. מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה