יום חמישי, 5 בנובמבר 2015

"הגן האלוהי" מאת ד"ר דוד חוה

ספר חדש: "הגן האלוהי" מאת ד"ר דוד חוה



"הגן האלוהי" מאת ד"ר דוד חוה, בהוצאת "גוונים" הוא ספר מתח מרתק, העוסק בתגלית הנוגעת לתהליך האבולוציוני שעובר המין האנושי.

רגע לפני שד"ר רפאל מאירי, מדען צעיר ומבטיח במכון ויצמן, עומד לפרסם את תוצאות מחקרו פורץ הדרך בנוגע לגנום האנושי והתהליך האבולוציוני, מופיעים על סף דלת מעבדתו שלושה אנשים, אשר דורשים ממנו להשמיד את תוצאות המחקר, בטענה שנשקפת מהן סכנה לגורל האנושות. רפאל מסרב לדרישה, וכעבור מספר דקות נשמע קול פיצוץ והוא נעלם. בקצהו השני של העולם יוצר שותפו היחיד של רפאל למחקר, פרופ' ארווין קרוס מאוניברסיטת שיקגו, קשר עם אשתו של המדען הישראלי הנעדר, ד"ר שני מאירי, ומספר לה כי, לדעתו, בעלה לא נהרג בפיצוץ, אלא נחטף, וכי הוא מאמין שישנה דרך להצילו.  במסע, אליו יוצאת שני על מנת למצוא את בעלה היא עוברת בין יבשות כשהיא מלווה בעידו המופנם והכריזמטי, סטודנט העובד תחת הנחייתו של רפאל; במקביל, נפגש ארווין בברלין עם ארכיאולוגית בשם קלאודיה מתוך תקווה, שהיא תוכל לשפוך מעט אור על הפרשה המוזרה. קלאודיה מתארת בפניו מקרה שהתרחש לפני כעשרים שנה, וארווין מוצא קווי דמיון מדאיגים בין המקרה שקרה והפרשה הנוכחית. העלאת המקרה מהעבר והניסיון לחדש את העניין בו, מתקיל את השניים עם אותו גורם מסתורי אשר אחראי להיעלמותו של רפאל. שני ועידו מגיעים לגרמניה ולאחר תלאות הם חוברים לארווין וקלאודיה. הם מוצאים את עצמם נמלטים  מאנשי סוכנות הביון האמריקנית אשר מאמינים כי הם אוחזים בידיהם מידע בעל חשיבות ביטחונית, ונתקלים באותו גורם מסתורי ורב עוצמה, העומד מאחורי סדרת אירועים שנראים כבלתי אפשריים. שני נחשפת אל תגליותיו של רפאל ומגלה את האמת הבלתי נתפסת על האנושות והאבולוציה, אמת אשר תטלטל את יסודות עולמה.

ד"ר דוד חוה (47), תושב רמת גן, בעל תואר ראשון ברוקחות מבית הספר לרוקחות שבירושלים, תואר שני בנוירוביוכימיה מאוניברסיטת תל אביב ותואר שלישי במדעי החיים מהאוניברסיטה החופשית שבברלין, גרמניה. תחום ההתמחות של לימודי התואר השלישי היה ביולוגיה התפתחותית כשעיקר עבודת המחקר התבססה על ביולוגיה מולקולרית. "הגן האלוהי" הוא ספרו השני אחרי "צאצאי הנבואה" (סטימצקי, 2012)

הגן האלוהי מאת דוד חוה הוצאת הספרים "גוונים", 319 עמודים, מחיר לצרכן 64 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים, באמצעות חנות ההוצאה ברחוב בר כוכבא 29 תל אביב ובאתר ההוצאה http://www.gvanim-books.com.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה