יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

רמה קמה

רמה קמה
מאת מיכל שטיינר 



עורכת: עליזה רז מלצר ; הוצאת GET BOOKS; 35 ₪

הספר ניתן להורדה דיגיטלית בלבד

לפעמים מתמזל מזלנו, וניתנת לנו ההזדמנות לתיקון: לשוב אל פרקים קשים בעבר, להתיר את הקשרים, לתקן ולהעניק לעצמנו את הסוף הטוב שהיינו ראויים לו מלכתחילה. לגיבורת הספר 'רמה קמה' זה קורה. רמה היא פסיכולוגית בעלת שם, המתמחה בטראומה מינית. מפגש עם מטופלת מיוחדת אחת, פותח בבת אחת זיכרונות, פצעים ושדים שהיא קברה עמוק בפנים. רמה מוצאת אהבה תחת האבנים הכבדות ביותר ואת הכוח והאומץ להרים אותן. כאבי הילדות והנעורים שלה, וגם של כמה מהסובבים אותה, זוכים למענה ולריפוי. פציעות עמוקות של הנפש נרפאות בכוחם של חברוּת אמיתית, זיכרונות ואמנות, יופי ויוגה, טבע, הומור וגם מין.
זהו ספר שבו אמיתות קשות עטופות במתיקות של אגדה למבוגרים, הנושאים בתוכם, כמו כולנו, את הילדים שהיו.

על הכותבת:
זהו ספרה השני של מיכל שטיינר. הראשון, 'נשיקה של טבחית' יצא לאור בהוצאת כינרת זב"מ וזכה לשבחים. לפני שהגיעה אל הכתיבה עסקה שנים רבות באמנות פלסטית, באיור ובעיצוב, ועבדה במרכזי סיוע לנפגעות תקיפה מינית. היום היא תל אביבית שגרה באמירים, ובצד כתיבת ספרים, מנחה סדנאות כתיבה, עושה יוגה וסורגת. עבודותיה מוצגות ב"אמירימא" – חנות גלריה של אמני אמירים, בה היא שותפה.
מיכל היא נכדתה של הסופרת צביה וילנסקי, שכתבה עשרות ספרי ילדים, בראשם ספר הלימוד המפורסם "אלפוני", על ברכיו גדלו ילדי ישראל, שנים רבות. (שם הספר "רמה קמה" הוא בהשראת הגיבורות של "אלפוני": דנה קמה ורמה שרה).

על GETBOOKS:

אתר GetBooks מציע ספרים דיגיטליים להורדה קלה, עם חווית משתמש נוחה ונעימה במיוחד. האתר מציע מגוון רחב של ספרים, כולל רבי המכר והחדשים ביותר, ובימים אלו עומדים לעלות לאתר אלפי ספרים נוספים. "רמה קמה" הוא הספר הראשון של GetBooks  כמו"ל.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה