יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

צעד אחר צעד – עוגות ועוגיות

ספר בישול חדש


"צעד אחר צעד – עוגות ועוגיות " מאת קרוליין ברתרטון
ספר מקיף המכיל 100 מתכונים

"עוגות ועוגיות" מאת קרוליין ברתרטון בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר מקיף ונפלא בסדרת ספרי הבישול "צעד אחר צעד". הוא מכיל יותר מ-100 מתכונים קלאסיים, טעימים ופשוטים להכנה. מעבר לעשרות המתכונים, תמצאו בו תמונות המסבירות צעד אחר צעד את אופן ההכנה של הטכניקות הבסיסיות.

הספר מכיל את המון עוגות ומאפים אהובים מרחבי העולם: עוגות יומיומיות בהם עוגת ויקטוריה, עוגת מדיירה, רולדת ספוג ספרדית, עוגת גזר ותבלינים, עוגת שוקולד ואגסים, לחם בננה; עוגות פירות ועוגות חגיגיות בהם עוגת שזיפים ושוקולד, עוגת פירות קלילה, רולדת שוקולד וערמונים, בול עץ משוקולד, רולדת שוקולד וחמאה, גאטו בלק פורסט, גאטו פטל מבוואריה, קוגלהוף, קרמשניט פירות קיץ; עוגות קטנות בהם קאפקייקס ומאפינס, כדורים על מקל מעוגת תותים ושמנת, עוגיות סנדוויץ', סקונס חמוציות; עוגיות  בהם עוגיות שיבולת שועל עם אגוזים וצימוקים, עוגיות חמאה, מקרונים, ביסקוטי פיסטוק ותפוז, בראוניז שוקולד ודובדבנים חמוצים ועוד.

כל המתכונים בספר כשרים.

ספר נוסף בסדרה: לחם מאת קרוליין ברתרטון המכיל יותר מ-99 מתכונים קלאסיים, טעימים ופשוטים להכנה של לחמים האהובים מרחבי העולם. מעבר לעשרות המתכונים, תמצאו בו תמונות המסבירות צעד אחר צעד את אופן ההכנה של הטכניקות הבסיסיות.

על המחברת: לאחר קריירת רבת שנים כדוגמנית בינלאומית החליטה קרוליין ברתרטון להקדיש את זמנה לדבר שהיא אוהבת באמת: אוכל. בשנת 1996 היא הקימה חברת קייטרינג בשם "מאנה". היא פיתחה סגנון ייחודי משל עצמה, ובמהרה עשו כישורי הבישול שלה כנפיים, והיא החלה להתפרסם ולספק שירותי קייטרינג לסלבריטאים, גלריות אומנות, תיאטראות, מגזיני אופנה ועסקים גדולים. בהמשך היא הגדילה את העסק והקימה מסעדה בשם "קפה מאנה" בלב שכונת נוטינג היל בלונדון. בהמשך החלה להשתתף בתכניות טלוויזיה בערוצים המקומיים והכלל ארציים  ולהפוך לכתבת קבועה בעיתון "טיימס". בזמנה החופשי קרוליין מטפחת את הגינה הקהילתית ליד ביתה בלונדון, שם היא מגדלת מגוון רחב של ירקות, פירות ועשבי תיבול. בכל הזדמנות היא יוצאת לטיולים בטבע של קטיף צמחי בר ואף כתבה את "ספר הגינה הקהילתית".

"צעד אחר צעד – עוגות ועוגיות" מאת קרוליין ברתרטון. מאנגלית: נועה מרום. הוצאת "דני ספרים", 144 עמודים. כריכה קשיחה. מחיר לצרכן 68 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה