יום רביעי, 8 ביולי 2015

אני ג'ייק

ספר ראשון בסדרה המצחיקה, הכיפית והמצליחה לילדים
אני ג'ייק מאת ג'ייק מרשונט


אם ברצונכם לנווט בין גלי האוקיינוס של בית הספר היסודי,
תמיד תוכלו להיעזר בחוקי המגניבות של ג'ייק!

"אני ג'ייק" מאת ג'ייק מרשונט בהוצאת "דני ספרים", הוא הספר הראשון בסדרה שנכתב כשהמחבר היה בן 12, תלמיד כיתה ז'. זהו סיפורו האמיתי.

כשמשפחתו של ג'ייק מתיוס מחליטה לעבור מפלורידה השמשית למרילנד האפרורית, הכל נראה מסובך עבורו: בית ספר חדש, מורים חדשים, בריונים חדשים. ג'ייק נופל מחדש לתחתית סולם הפופולריות אבל הוא נחוש לרכוש חברים חדשים ולטפס שוב למעלה בעזרת קלפי הילדים שהוא מצייר ובעזרת הכישרון המיוחד שלו - המגניבות.

הספרים בסדרה כתובים כמו יומן, מודפסים בפונט דמוי כתב יד, ומלווים באיורים הומוריסטיים ותמונות מבדחות. הם מעניינים, מצחיקים, כיפיים ונחמדים, וקל מאוד לקרוא אותם.

כותב הספר הוא ג'ק מרשונט, המתגורר עם אמו, אביו ואחותו הגדולה בפלורידה.  נוסף לכתיבה ג'ייק אוהב לשחק לקרוס ולעצבן את אחותו, אלכסיס. תוכלו לקרוא עליו עוד באתר www.justjake.com. כך כותב ג'ייק מרשונט על עצמו באתר שלו:

"שלום, אני ג'ק. אני ילד אמריקאי טיפוסי שאוהב לעשות ספורט, לבלות עם חברים ולזרוק כדורי שלג בחורף. אני גר במרילנד עם אמא ואבא שלי, וכן, באמת יש לי אחות גדולה מרושעת כמו זו שכתבתי עליה בספר. הספר שכתבתי הוא בעצם חצי ביוגרפי ויש בו הרבה דברים מהחיים האמתיים שלי.

התחלתי לכתוב בבית הספר היסודי – לא בגלל שהיה לי איזה דחף בלתי נשלט להוציא את המחשבות שלי אל הנייר, אלא בגלל שאמא שלי הכריחה אותי לכתוב. אתם מאמינים? זה היה חלק מהמזימה הנוראית שלה להרוס לי את חופשת הקיץ. אבל אחרי כמה שנים של תרגול, התחלתי ליהנות מהכתיבה. התחלתי גם לקרוא הרבה, ומה שממש הרגיז אותי זה שרוב הספרים לגילאים שלי היו מיועדים לבנות. אז יום אחד החלטתי לכתוב ספר שמבוסס באופן רופף על החיים שלי – ספר מנקודת המבט של בן שבו הוא מספר על איך זה להיות ילד חדש בבית הספר, ועל כל הטיפוסים המוזרים והמעצבנים שהוא פוגש שם.

כשסיימתי לכתוב את הספר, חשבתי שהוא ממש מצחיק (בלי להשוויץ). הראיתי אותו לכמה מהחברים שלי וגם הם חשבו שהוא מוצלח, אז החלטתי לנסות להוציא אותו לאור. והנה אני והספר שלי כאן לפניכם. אני מקווה שגם אתם תאהבו אותו ותחשבו שהוא מצחיק ותספרו עליו לכל החברים שלכם. ואולי גם אתם תכתבו יום אחד ספר משלכם."

"אני ג'ייק" מאת ג'ייק מרשונט, איורים: ויקטור ריווס וילה. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 155 עמודים. כריכה קשיחה. מחיר לצרכן 54 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il        



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה