יום רביעי, 20 במאי 2015

מי ישחק איתי?


ספר ילדים חדש

מי ישחק איתי? מאת אירית וייסמן-מינקוביץ



"מי ישחק איתי" מאת אירית וייסמן-מינקוביץ בהוצאת "דני ספרים", מביא את סיפורו של    זנבנבון הסנאי שקם בבוקר ומחפש משהו לעשות. זהו ספר מקסים המעביר את המסר שלפעמים צריך לדעת גם לשחק לבד, ושלפעמים בני המשפחה והחברים עסוקים בדברים אחרים, אבל זה לא אומר שהם הפסיקו לאהוב אותך.

"משעמם לי, אולי תשחקי איתי?" הוא מבקש מאמו. "אני עסוקה," עונה אימא. "אז מי ישחק אִתִּי?" שואל זנבנבון. "אף אחד!" עונה אימא והולכת לדרכה.

מיהו אותו "אף אחד" מסתורי שאתו אמור זנבנבון לשחק? האם חבריו של זנבנבון, תוק-תוק הנקר, רון העכברון ושטותי התוכי, ידעו את התשובה? ואולי חכמיקו הינשוף הוא שיעזור לזנבנבון?

לאורך כל הספר מתכתב הטקסט עם האיורים המקוריים והססגוניים של לודמילה גולובצ'יק אשר מפיחה חיים בסיפור ומוסיפה לייחודיות שלו. הספר מיועד לגילאי 6-4.



אירית וייסמן-מינקוביץ, משוררת וסופרת, פרסמה יותר מ-20 ספרי ילדים עד כה. מספריה שיצאו בהוצאת דני ספרים: "ניר מבקר בבית אחר", "הארנב קלי קלות", "המלך עכשיו ומיד" ו"הפרפר עם הכנפיים השקופות".

"מי ישחק איתי" מאת אירית וייסמן-מינקוביץ, איורים: לודמילה גולובצ'יק, הוצאת "דני ספרים", 24 עמודים, מחיר לצרכן 48 ש"ח, לגילאי 4-6, מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה