יום חמישי, 19 במרץ 2015

אמא ואני יוצרים

ספר פעילות חדש לילדים:

"אמא ואני יוצרים"


"אמא ואני יוצרים", בהוצאת דני ספרים, הוא שער דרכו יכנסו הילדים אל העולם המופלא והמרגש של היצירתיות. הם יפתחו כאן את כישורי היצירה שלהם וילמדו להדביק, לגזר, להדפיס, לתפור ולקשט – והכול בעזרת אמא (וגם אבא מוזמן).

הילדים יקבלו רעיונות להכנת דברי יצירה יפים ומועילים, וגם יגלו עובדות מעניינות על החומרים השונים – איך מכינים צבע, מהו נייר ומהיכן הוא מגיע, איך מיצרים לֶבֶד, מהו צמר ואיך צובעים אותו, וכן ילמדו טכניקות תפירה.

בין היצירות תוכלו למצוא כאן שבשבת אוריגמי מקסימה המסתובבת ברוח, גן חיות של פונפונים מקסימים, פרח ארוג ואפילו צלחת מעופפת מגניבה. הילדים ילמדו להשתמש בבובת סריגה, להכין יצירות סרוגות, לעצב טי-שרט, לצבוע על חלוקי נחל, להדפיס על קלקר, להשתמש בחומרים ממוחזרים כמו תבנית ביצים, להכין תיאטרון בובות ועוד המון דברים נהדרים.



הטקסט המנוקד מוגש בצורה קלילה מפורטת וברורה, מנוקד, לצד תמונות מתאימות. הפורמט הגדול של הספר עוזר ותורם גם הוא להנאה.

אז למה אתם מחכים – התחילו ליצור!

ספר נוסף בסדרה: "אמא ואני מבשלים" - שער שדרכו יכנסו הילדים אל העולם המופלא והמרגש של הבישול.  הם יפתחו כאן את כישורי המטבח שלהם וילמדו לחתוך, לערבב, לבשל ולקשט והכל בעזרת אמא (או אבא). הם גם ילמדו על בריאות ובטיחות, על תזונה נכונה, ויגלו דברים מרתקים ועובדות בסיסיות על המרכיבים השונים: איך מייצרים קמח, מה יש בתוך הביצה, האם העגבנייה היא ירק או פרי, מהיכן המרכיבים מגיעים ואיך מבשלים אותם ועוד.

"אמא ואני יוצרים", מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 80 עמודים, פורמט מלבני גדול, 24X32, מנוקד, מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה