יום שני, 2 בפברואר 2015

כשהקלף והמספר נפגשים


הספר שמאיר בפניך את המעגלים שבחייך

כשהקלף והמספר נפגשים
מעגל החיים הטארונומרולוגי



מאת שרון נריה בר-און

הוצאת קונטנטו דה-סמריק




בקלפי הטארוט אנו נעזרים כדי לקבל עזרה בפתרון בעיות רגשיות, כלכליות ואתיות וכדי לדעת על מניעים נסתרים של מעשינו והסיבות העמוקות של הלבטים או הבלבול בו אנו שרויים.

 קלפי טארוט הם סמלים חזותיים שהשפעתם על התודעה ועל ההכרה היא חזקה – התדר האנרגטי של הצורות, הצבעים, הפרופורציות והפרטים שמופיעים בהם אינם משאירים אותנו אדישים. קלפי הטארוט מכילים סמלים עתיקים שמקורם במגוון רחב של תרבויות עתיקות, החל ממצרים הקדומה וכלה באלמנטים קבליים.

כשאנחנו שואלים את הקלפים שאלה ומבקשים לדעת את התשובה אנו נעזרים בתהליך מובנה, שמותאם לסוג השאלה או המידע שדרוש לנו. תהליך זה נקרא פריסת קלפים. פריסת קלפי הטארוט היא סידור מערך קלפים בצורה קבועה מראש.

בספר זה תמצאו תשובות והכוונות. אם תהיתם מה הייעוד שלכם בחיים או מתאים לכם כעיסוק או כתחום לימודים, תוכלו למצוא תשובות לכך, כאשר הקלף והמספר ייפגשו, הדבר יסייע לכם למצוא את התשובות.

הספר יציג בפניך את מעגל החיים הטארונומרולוגי, יאיר בפניך את המעגלים שבחייך ויסייע לך לזהות את החולשות שלך, ואת המכשולים שעומדים בינך לבין מטרותיך. הספר שלי יסביר לך במילים פשוטות כיצד תורת הטארונומרולוגיה ( דע מאין באת ולאן אתה הולך) יכולה לעזור לך בכל תחומי החיים, לשפר את יכולת קבלת ההחלטות שלך ולאפשר לך להגשים את ייעודך. זה הזמן לצאת למסע אל ייעודך האמיתי!

הקלפים עצמם הם כמו שחקנים בהצגה, היוצרים יחד את הסצנה "ומשחקים" את המשמעות שלה.

הסתקרנתם ? כדאי לכם לקרוא את הספר ולהיעזר בו כל אימת שאתם נתקלים בשאלה או תהייה לגבי נושא חשוב בחייכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה