יום ראשון, 25 בינואר 2015

פגיעה ישירה מאת דבורה עומר



מהדורה מחודשת

פגיעה ישירה מאת דבורה עומר

מבוסס על סיפור חייה של דבורה עומר, כלת פרס ישראל וזוכת עיטור אנדרסן לספרות ילדים ונוער



הספר "פגיעה ישירה" מאת דבורה עומר, כלת פרס ישראל, יוצא החודש במהדורה מחודשת, בהוצאת "שרברק" מבית "דני ספרים", 33 שנים לאחר שפורסם לראשונה.

הספר יוצא בסדרה שעוצבה על ידי עדה רוטנברג ורות גווילי, המאגדת את ספריה האהובים של דבורה עומר לבני הנוער, ספרים קלאסיים שכולנו גדלנו עליהם כמו שרה גיבורת נילי, אני אתגבר, צוללים קדימה ועוד.  

"פגיעה ישירה" הוא ספרה האישי ביותר של דבורה עומר (1932-2013), שבו היא מתארת לראשונה את נסיבות מותה של אמה ואת הקשיים שהיא עצמה חוותה בשנות התבגרותה ללא אם. זהו סיפור בעל רקע אוטוביוגרפי מרגש מאין כמוהו על נעורים בצל אסון.

שרה לוין, גיבורת הספר, היא ילדה בת 11 בקיבוץ קטן בעמק, בשנותיה הראשונות של המדינה. ימיה בקיבוץ עוברים בנעימים בחברת משפחתה, חבריה ומוריה האהובים. עד שיום אחד, כרעם ביום בהיר, פוקד אותה אסון נורא וחייה משתנים לבלי הכר והיא גדלה על רקע השמועה שאמה התאבדה.

דבורה עומר – כלת פרס ישראל, פרס אקו"ם על מפעל חיים, פרס ראש הממשלה לסופרים עבריים, פרס זאב לספרות ילדים, עיטור הכבוד ע"ש אנדרסן, מדליית קורצ'אק ופרסים רבים נוספים.

"פגיעה ישירה" מאת דבורה עומר, הוצאת "שרברק מבית דני ספרים", 207 עמודים, כריכה קשה, מחיר לצרכן 88 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה