יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

באושר ועושר כאילו - לשחות או לא לשחות


ספר חדש לראשית קריאה:

באושר ועושר כאילו - לשחות או לא לשחות 

מאת שרה מלינובסקי




ספר שלישי בסדרה

הספר "ראי ראי שעל הקיר", הראשון בסדרה, נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014.

שלום, קוראים לי אֶבִּי. פעם החיים שלי היו נורמליים, ואז המראה במרתף בלעה אותי ואת אחי...

"לשחות או לא לשחות" מאת שרה מלינובסקי בהוצאת דני ספרים, הוא הספר השלישי בסדרה המצליחה לראשית קריאה, "באושר ועושר כאילו". זהו ספר אגדות משעשע לכל המשפחה שלקוח מתוך עולם הילדים המתקדם של היום ונכנס הפעם היישר לתוך אגדת בת הים הקטנה בנחיתה רטובה מתמיד. בעוד שרוב האגדות שאֶבִּי מכירה הן בעלות סוף טוב, כאן המצב שונה. לפי הסיפור המקורי, הנסיך מתחתן עם מישהי אחרת ובת הים המסכנה מתה בגלל הכישוף של מכשפת הים. אֶבִּי, גיבורת העלילה, מתקוממת ואומרת לעצמה שהיא לא יכולה לתת לסיפור להיגמר ככה. היא מבינה כי עליה לפעול כדי לשנות את הסוף ולהציל את בת הים הקטנה. ונוסף על כך, עליה לחזור בזמן הביתה לפני שההורים יגלו שנעלמה... אבל איך עושים זאת?

"אֶבִּי היא גיבורה מגניבה שמצליחה להכניס הרבה פלפל לתוך סיפורי האגדות המכרים לנו. טונות של כיף מחכים לכם בספר הזה!" מג קאבוט, הסופרת האהובה שכתבה את "יומני הנסיכה" ו"ספר החוקים של אלי פינקל".

כל ספר בסדרה עוסק בגיבורה שונה מעולם האגדות. הספרים בסדרה: ראי ראי שעל הקיר, הלוקח את הקוראים היישר לתוך הרפתקה מופלאה עם שלגיה ושבעת הגמדים - נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014הקסם פג בחצות, הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של סינדרלה.

"באושר ועושר כאילו – לשחות או לא לשחות" מאת שרה מלינובסקי. מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 176 עמודים, כריכה קשה, מנוקד. מחיר לצרכן 54 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה