יום רביעי, 17 בדצמבר 2014

אמא ואני מבשלים

ספר פעילות חדש לילדים:

"אמא ואני מבשלים"



הספר "אמא ואני מבשלים" בהוצאת "דני ספרים", הוא שער שדרכו יכנסו הילדים אל העולם המופלא והמרגש של הבישול.  הם יפתחו כאן את כישורי המטבח שלהם וילמדו לחתוך, לערבב, לבשל ולקשט והכל בעזרת אמא (או אבא). הם גם ילמדו על בריאות ובטיחות, על תזונה נכונה, ויגלו דברים מרתקים ועובדות בסיסיות על המרכיבים השונים: איך מייצרים קמח, מה יש בתוך הביצה, האם העגבנייה היא ירק או פרי, מהיכן המרכיבים מגיעים ואיך מבשלים אותם ועוד.

באמצעות מפתח הסמלים המצורף לכל מתכון, הילדים ידעו על זמני ההכנה והבישול וכמות המנות. בין היתר, הילדים ילמדו לבשל פסטה ולהכין רוטב עגבניות מתאים וגם יכינו חביתה מקושקשת עם פסטרמה, עוגיות בצורת כוכבים, עוגת אוכמניות, לחמניות גבינה, קציצות סלמון ותפוחי אדמה, חומוס אפונים ולקינוח - פרליני שוקולד, מטבל שוקולד ואפילו מילקשייק תות-בננה.

הטקסט המנוקד מוגש בצורה קלילה מפורטת וברורה, מנוקד, לצד תמונות מתאימות. הפורמט הגדול של הספר עוזר ותורם גם הוא להנאה. כל המתכונים בספר כשרים.

אז למה אתם מחכים? הפשילו שרוולים והתחילו לבשל! 



ספר נוסף בסדרה יוצא בקרוב: "אמא ואני יוצרים", דרכו יכנסו הילדים אל העולם המופלא והמרגש של היצירתיות. הם יפתחו כאן את כישורי היצירה שלהם וילמדו להדביק, לגזר, להדפיס, לתפר ולקשט – והכול בעזרת אמא (או אבא). הם גם יגלו דברים מרתקים על החומרים השונים – איך מכינים צבע, מהיכן מגיע הנייר, איך מיצרים לבד, איך צובעים צמר ועוד.

"אמא ואני מבשלים", מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 63 עמודים, פורמט מלבני גדול, 24X32, מנוקד, מחיר לצרכן 54 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il       




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה