יום שני, 17 בנובמבר 2014

מרכיבים דינוזאורים בתלת-ממד


ספר חדש: מרכיבים דינוזאורים בתלת-ממד



מכיל 4 דגמים קלים להרכבה / אין צורך בדבק או במספרים


הדינוזאורים הופיעו לראשונה לפני כ- 200 מיליון שנים. הם היו זוחלים שוכני יבשה, שגדלו וגדלו עד שהפכו ליצורים החזקים ביותר על פני כדור הארץ. נדמה היה שהדינוזאורים יישארו כאן לנצח, אך לפתע, לפני כ- 65 מיליון שנה, הם נכחדו ונעלמו מהעולם.

הספר "מרכיבים דינוזאורים בתלת-ממד" בהוצאת "דני ספרים", לוקח אותנו לעולמם המופלא של היצורים הענקיים, ששוטטו על פני כדור הארץ לפני מיליוני שנים. ספר מקסים ומהנה, המכיל מידע מרתק לראשית קריאה על סוגי הדינוזאורים השונים ואיורים ססגוניים ומרהיבים המעוררים לחיים את העולם הפרה-היסטורי. בין דפי הספר הקשיחים נמצאים ארבעה דגמים של דינוזאורים (הדיפלודוקוס אוכל העשב, הלוסירפטור הטורף, הפרסאורולופוס אוכל העשב בעל הקרן הארוכה ביותר הטריסרטופס בעל הקרניים), פשוטים להרכבה: אין צורך בדבק או במספרים, אלא רק להוציא את החלקים ולחבר אותם זה לזה לפי המספרים. ההרכבה בדגמים היא חלק מהלמידה והיא חשובה להורים לא פחות מגימיק ההרכבה.



ספר נוסף בסדרה: "מרכיבים מכונות בתלת-ממד" שלוקח אותנו לעולמם המופלא של הדחפורים, הטרקטורים והבולדוזרים, הפועלים ללא לאות באתרי הבנייה.

"מרכיבים דינוזאורים בתלת ממד", איורים: סטיוארט ג'קסון-קרטר ולי מונטגומרי. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", 10 עמודים, טקסט מנוקד. דפים קשיחים. מומלץ לגילאי 4 ומעלה (מכיל חלקים קטנים). מחיר לצרכן 58 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il          





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה