יום רביעי, 17 ביולי 2013

חנ'וס המאסטר הגדול

מאפיה מתובלת בעלילות דמים, שחיתות ורומנטיקה
תסריט-ספר חדש: חנ'וס המאסטר הגדול מאת חן קוצ'ינסקי



חנ'וס המאסטר הגדול מאת חן קוצ'ינסקי, בהוצאת ספרי צמרת, הוא תסריט-ספר, סיפור אהבה נועז המתרחש בשנת 2000 הנפלאה ברומא, איטליה. הספר גדוש עלילות דמים, שחיתות, רומנטיקה וספוג אירועים סוערים מנבכי המאפיה האיטלקית.

גיבור התסריט-ספר הוא חנ'וס המאסטר הגדול, גנגסטר ואיש עסקים, נשוי לזיוה, אישה תומכת ואוהבת. לחנ'וס וזיוה יש חבר טוב ששמו דון ג'ון השוחט. הוא אב לשלוש בנות בשנות העשרים לחייהן: רוזה, קליסטו ורוזיטה. דון ג'ון הוא גנגסטר ואיש עסקים, ששותף יחד עם חנ'וס בשני עסקים: הפיצרייה הרומאית ובר העיירה. בעסקיהם של דון ג'ון וחנ'וס עובדות בנותיו של דון ג'ון, וכן מלצריות, רקדנית בטן, חשפנית, ברמנית ושלושה זמרים. שלישיית הזמרים יוצרת קשר רומנטי עם בנותיו של דון ג'ון. חנ'וס ודון ג'ון מחליטים לתת לבנות ולבעלים שלהן את הפיצרייה הרומאית כמתנה לנישואיהם.  לחנ'וס ודון ג'ון יש שני חברים במשטרה: קליפסו - מפקד תחנת המשטרה, ואלפא, סגנו. חנ'וס ודון ג'ון יוצאים יחד עם שני אנשי המשטרה למשימות מיוחדות בשירות המאפיה. אחרי אחת המשימות שלו, חנ'וס פוגש בשוק את תמרה הרוכלת ההודית, בדוכן התבלינים שלה. הוא מסתנוור מיופייה ומתאהב בה. תמרה שמה לב לחנ'וס ומתפתח רומן קצר וסוער מלא תשוקה מינית.

חן קוצ'ינסקי (23) תושב חדרה, מספר כי שאב את ההשראה לכתיבה מהדמיון ומהלב. הוא לומד תסריטאות וכתיבה יוצרת במכללת מנשר לאמנות בתל-אביב, אוהב לכתוב תסריטים מעניינים שבתקווה שיהפכו לסרטים טובים.



חן קוצ'ינסקי מספר "אני שואף להגיע רחוק בתעשיית הקולנוע אפילו לעבוד בהוליווד. למשל על התסריט "חנ'וס המאסטר הגדול" שכתבתי ויצא עכשיו כספר, אני מקווה שיהפוך להיות סרט, בהמשך.  המסר שיש בעלילה בעצם זה שלמרות שיש רוע, רצח, הרג  - צריך לשכוח מהצרות ומהדברים המאכזבים והרעים וליהנות מהחיים. לבלות ולעשות שמח, לאהוב ולהתאהב, כי האהבה זה משהו נפלא ומיוחד. צריך לשיר ולשמוח, לאכול ולשתות, כי אחרי כל דבר רע ואחרי כל דבר לא טוב, תמיד בהמשך תהיה הרגשה טובה. משהו טוב יקרה ותהיה שמחה, תשוקה ואווירה טובה ונפלאה. אני אוהב את תחום הכתיבה, אני אוהב לכתוב תסריטים מסוגים שונים".

חנ'וס המאסטר הגדול מאת חן קוצ'ינסקי, הוצאת ספרי צמרת, 109 עמודים, מחיר לצרכן 69  ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים או בחנות ההוצאה ברחוב המצודה 3 אזור ובאתר ההוצאה www.netbook.co.il


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה