יום רביעי, 13 במרץ 2013

אביב הגיע פסח בא - הגדה של פסח לילדים



מה נשתנה במתנה השנה?
השנה תיהנו מהגדה של מתנה לפסח!

אביב הגיע פסח בא - הגדה של פסח לילדים

 5 מתנות ייחודיות בערכה אביבית מיוחדת לפסח מהשירות הבולאי



השירות הבולאי של חברת דואר ישראל בשיתוף עם חברת "קלסיקלטת" הפיק לקראת חג הפסח מארז מתנה משפחתי מיוחד, "אביב הגיע פסח בא – הגדה של פסח לילדים", המעניק זמן איכות חווייתי, המשלב תוכן עשיר ומהנה, לחג הפסח.
                                    
בשירות הבולאי מציעים להעניק, מכל הלב, מארז מתנה מקורי ונפלא זה לכל בני המשפחה הכולל 5 מתנות ייחודיות: הגדה לילדים מאוירת מיוחדת לילדים, המבוססת על תכני ההגדה; גיליון בולים "הבול שלי" עם דמויות פרחים משעשעות; משחק טריוויה על חג הפסח לכל המשפחה - 54 כרטיסיות קשיחות עם שאלות ותשובות על החג ומנהגיו; דיסק שירים וסיפורים לחג ושובר הנחה לרכישת חוברות פעילות של דיסני. המארז יימכר במארז מיוחד בסניפי הדואר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של חברת הדוארwww.postil.com  במחיר 39.90 ₪ בלבד!

ירון רצון, מנהל השירות הבולאי ציין, כי זהו עוד מוצר שיקנה לכל המשפחה שעות של פעילות משותפת ומשעשעת. המוצר  מקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. הערכה הייחודית מקנה ערכים וגיליון הבולים המיוחד והמאויר, מהווה שגריר חינוכי חשוב. הפעילות המשותפת תהווה כלי להורים ולמשפחה לשליטה על שעות האיכות והפנאי של הילדים עם גושפנקא של בקרות חינוכיות.

השנה תתרום חברת "קלסיקלטת" מהכנסות המוצר לשתי עמותות: "גדולים מהחיים" לעזרה לילדים ונוער חולי סרטן, "לראות" – לעזרה ללקויי ראייה.

המלצתי: מתנה נפלאה לילדים בגיל המתאים !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה