יום רביעי, 5 בדצמבר 2012

כפירה


אמן החושים בפנטסיה סוחפת וכובשת לב!


כפירה

מאת נמרוד הראל

הוצאת אסטרולוג
* * * * * *

623 עמודים, 98 ₪



"...לורד לנגפורד לא ראה את החרב, רק סערה סגולה שאפפה את הזר ולאחריו אותו. בהתפרצות הראשונה נשברה חרבו של הלורד באמצעה, שבב ברזל הניתז ממנה כמעט ומנקר את עינו השמאלית. בהתפרצות השנייה כבר שכב לורד לנגפורד על האדמה החשופה, מתבוסס בשלולית דם הולכת וגדלה. כל המחזה לא ארך יותר מהזמן שבין שאיפה לנשיפה. הלורד, שחייו ניגרו ממנו במהירות, צרח בייסורים. גופו בותר במספר מקומות והכאב היה עז מכדי לכלאו. הזר קרב אל הלורד המפרכס לרגליו ללא שליטה, ובהינף חרב ערף את הראש המצווח. לא היה זה אות לרחמים או קוד של כבוד בין לוחמים, כלל וכלל לא. הצרחות האיומות פשוט הכאיבו לאוזניו הרגישות והוא ביקש להפסיקן. רגע עוד הביט בלורד הערוף, ואז הרים מבטו והסתכל בששת החיילים שעמדו מולו בפיק ברכיים, המומים. הם נראו מוכנים להגיע להסדר כלשהו, וליתר דיוק לכל הסדר שהוא. "אין ברירה", נאנח והסתער על השישה."

פנטסיה עתירת קרבות, הרפתקאות ותשוקות, פרי עטו של אמן החושים נמרוד הראל, פותחת עידן חדש בספרות הפנטזיה והמדע הבדיוני בישראל. מהרגע בו תקראו את העמודים הראשונים בספר, תלכדו בכבלי הקסם ותצטרפו למסע שסופו לא ידוע.
נמרוד הראל, כוכב תכניות טלויזיה מאז "נמרוד הראל – מחשבות נסתרות", בוחן באמצעות אפוס פנטסטי רחב יריעה את גבולות האמונה והדמיון. כשם שאי אפשר להתיק את המבט מאמן החושים הנודע בזמן הופעתו, כך לא ניתן להפסיק את הקריאה באפוס מרתק זה.


נמרוד הראל-הערות ביוגרפיות

נמרוד הראל עוסק באמנות חושים (מנטליזם) כחמש עשרה שנים. עם נסיון של אין ספור הופעות ברחבי הארץ ובחו"ל, במגזר הפרטי ובמגזר העסקי, נמרוד נחשב כיום לאחד מאמני החושים המובילים בעולם. בהופעותיו מציג נמרוד תופעות מדהימות הקשורות למוח, לגוף, למה שביניהם, ולמה שמעבר להם. המופע זכה לתשבחות ותגובות נלהבות בכל מקום בו הוצג.
נמרוד הוא גם יוצר ומנחה סדרת תוכניות הטלויזיה המצליחה "בלתי נתפס" (ערוץ 10) ו"פסיכו" (ערוץ 2) המהלכות על הגבול הדק שבין פסיכולוגיה לפרה-פסיכולוגיה, ו"העוקץ" (ערוץ 10), סדרת תוכניות החושפת את הטכניקות והפסיכולוגיה שמאחורי תרגילי עוקץ מפורסמים.
במקביל לתחום הבידורי נמרוד הינו מרצה מבוקש לחברות וגופים מסחריים בתחום ההשפעה והסוגסטיות. בהרצאתו "כוח ההשפעה" הוא סוקר שיטות מודרניות להגברת ההשפעה והשכנוע בסביבה עסקית ובין אישית.
בימים אלו מעלה נמרוד את מופע אמנות החושים הגדול בארץ "פרדוקס", באולם אריסון בתל אביב (תיאטרון הבית של המופע). כל מי שראה את נמרוד בטלויזיה ולא האמין, מוזמן לבוא ולחוות את התופעות המדהימות על בשרו.
נמרוד פעיל בתחום החשיבה הביקורתית, עוסק בכתיבת פרוזה ותסריטים לטלויזיה, ומחזיק בתואר B.Sc. בהנדסת תוכנה.

המופע החדש "פרדוקס" עוסק בשאלה כיצד לגרום לבני אדם להאמין בבלתי יאומן. תחום האמונה האנושית והטכניקות השונות ליצירתה עומדים בבסיס פועלו של נמרוד, וספר הפנטזיה "כפירה" שכתב עוסק בדיוק בשאלות המהותית האלו: מדוע אנחנו מאמינים בכוחות עליונים? האם אמונה באשליה יכולה להפוך את האשליה לאמיתית? וכיצד ניתן לגרום לאדם כופר להתחיל להאמין ולהיפך - למאמין לכפור באמונתו? שאלות אלו עומדות בבסיסה של עלילה מותחת השומרת תמיד על קריצה עצמית, והמתארת מלחמה אפית דתית בין אלי שקר ובני האדם הנלחמים בשמם. ויש כמובן גמדים. אי אפשר בלי גמדים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה