יום רביעי, 31 באוקטובר 2012

את שפתאום


ספר חדש: 'את שפתאום' מאת אורין אסף -  
אהבה ורוחניות משולבות בתובנות מהחיים



'את שפתאום' מאת אורין אסף, בהוצאת הספרים 'דפים מספרים', הוא סיפור אהבה אמיתי משולב בדמיון נוגה וכואב שבו דמיון ומציאות, רוחניות וארוטיקה נשזרים זה בזה.

גיבורת הסיפור - אם שכולה נפגשת עם אהובה מן העבר. פגישה זו גורמת לאיבוד חושים וחיפוש אחר האמת. מכאן, נפרש סיפור שלם המאגד בתוכו מערכות יחסים במעגלים משיקים: אהבת אם לבנה. אהבת גבר לאישה וידידות נפש. לאורך הסיפור נחשפת הגיבורה לעולם חדש ובלתי מוכר של רוחניות. עולם זה מאפשר לה להגיע לתובנות המלוות אותה לאורך הספר בנושאים חשובים כמו אהבה, התמודדות עם שכול, חיי משפחה ואחרים.
אורין אסף, אם ל-2 בנים בוגרים, ילידת פתח תקווה, בעלת תואר במנהל עסקים מצאה את השילוב בחייה בין הגשמיות לרוחניות. אורין משלבת את זמנה בין עבודתה  כמנהלת שיווק בחברת הנדסה לפרויקטים למגזר הביטחוני,  לבין עיסוקה הרוחני בעזרה במתן ייעוץ על ידי תקשור וריפוי בשחזור גלגולים  בשילוב חוכמת הקבלה שאותה היא לומדת.
אורין אסף מספרת, כי "לפני כשלושים שנה חייתי בארה"ב והחלטתי לכתוב ספר, אולם היו לי רק שורה ראשונה ושלוש שורות אחרונות של הספר, אך אמצע – לא היה לי. ידעתי שצריך לכלול סוד בספר כדי שיהווה עניין לקורא. לפני כשנתיים הכרתי בחור, אשר הטיח בי דברים קשים. סה"כ היינו כשבוע וחצי יחדיו. לא לקחתי אותו ברצינות וחשבתי שכשם שנכנס אל חיי כך ייצא, אך טעיתי. דבריו היכו בי במקום שאף אחד לא נגע בו אף פעם. התחלתי לחפש תשובות מדוע זה קורה לי בכל פעם. מהו הדבר אשר גורם לי שוב ושוב לא לשמור על קשר עם גבר. חיפשתי תשובות והגעתי לקבלה. שם נפתח לי צוהר לעולם אחר אשר גרם לי להבין שאותו בחור היה המניע לחיפוש התשובה. מעולם לא חשבתי שאדם יכול להשתנות, אך הקבלה גרמה לי להבין שלמעשה הייעוד של האדם הוא להיות אדם טוב יותר, ומכאן הדרך הייתה קצרה. מה שלא כתבתי בשלושים שנה, נכתב בשלושים יום.
התחלתי להבין שעליי לחפש את התשובות בתוכי ולא לחפשם באחרים. עליי לשנות את עצמי כדי לקבל את האחר. היום אני במקום שונה. מקום שיודע איך לתת, אך יחד עם זאת ידוע גם איך לקבל. לקבל את האחר כפי שהוא בלי הצורך לשנות אותו להוויות שלי. למדתי שאהבה נבנית עם הזמן והתאהבות היא דבר שחולף. אהבה שנבנית עם הזמן תחזיק מעמד עד אין סוף. היום אני אפילו לא זוכרת כיצד הבחור נראה, אבל אני יודעת שאין זו התאהבות, אלא אהבה, והספר נכתב לאותו בחור כדי להביע את אהבתי אליו".
העלילה קולחת ברצף אירועים מהיר הנחשף לקורא אט אט. הספר אינו רק סיפור אהבה ותאוות יצרים, אלא משולבים בו מסתורין ורוחניות המאפשרים להעביר לקורא תובנות מן החיים.

את שפתאום מאת אורין אסף, הוצאת הספרים דפים מספרים, 160 עמודים, מחיר לצרכן 59 ש"ח, להשגה בכל חנויות הספרים או כספר אלקטרוני, או באמצעות האתר http://www.orinasaf.com.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה