יום ראשון, 26 באוגוסט 2012

שפים קטנים לחגים


שפים קטנים לחגים: חווית בישולים לילדים ולהורים


יש לי יום יום חג: חגיגה מעשירה וטעימה של בישולי חג, שירים,
סיפורים ומידע על מנהגי החג לכל המשפחה



מארז הנאה לכל המשפחה לתקופת החגים
מבית השירות הבולאי וחברת קלסיקלטת


החופש הגדול נגמר, הלילות מתחילים להתקרר, ובצידי הדרך אפשר לראות כבר חצבים. ואם עדיין לא הבנתם מה כל זה אומר.. זה אומר שחודש תשרי וכל החגים שלו כבר כאן, ושכל המשפחה בבית. ומה עושים כשכל המשפחה בבית? השירות הבולאי הישראלי בשיתוף חברת קלסיקלטת, הפיקו מארז מיוחד "שפים קטנים לחגים – חווית בישולים לילדים ולהורים" לתקופת החגים, חגיגה מעשירה וטעימה של בישולי חג, שירים, סיפורים ומידע על מנהגי החג לכל המשפחה. פותחים את חוברת המתכונים המצורפת ומבשלים. אז הפשילו שרוולים, לבשו סינרים, והיכנסו למטבח כי תיכף מתחילים.
המארז המיוחד של השירות הבולאי של דואר ישראל וחברת קלסיקלטת כולל: חוברת מתכוני חג לילדים ולהורים הכוללת תמונות, הוראות הכנה ומידע משעשע על מנהגי החג (מאת השפית איילת לטוביץ); דיסק שירים וסיפורים מוכרים ואהובים; שלושה כובעי טבח לשימוש כל בני המשפחה; ערכת גלויות ברכה מעוצבות למשלוח לקרובים ולחברים; סדר אכילת סימנים לליל ראש השנה: כל הברכות של ארוחת החג לילדים על כרטיס עמיד ונוח לשימוש; גיליון בולים ייחודי "הבול שלי" - לחגי תשרי; שובר הנחה לרכישת משחק חינוכי ומעשיר.
המארז יימכר בכל סניפי הדואר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של חברת הדואר www.postil.com, במחיר מיוחד של 39.90 ש"ח.
 
חלק מן ההכנסות ייתרמו ע"י חברת קלסיקלטת לילדים ונוער חולי סרטן בישראל.
 
למי המוצר מיועד? הורים/סבים וסבתות, שרוצים לרכוש לילדיהם או לנכדיהם מתנה איכותית, מהנה, מעשירה וחווייתית לתקופת החגים.  המארז נותן פתרון לאורך זמן לתעסוקה מהנה וחינוכית  לילדים ולהורים!
 
ירון רצון, מנהל השירות הבולאי ציין, כי זהו עוד מוצר שמקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. הערכה הייחודית עם גיליון הבולים המאויר, מהווה שגריר חינוכי וערכי. הפעילות המשותפת מסייעת לשליטה על שעות האיכות והפנאי של הילדים.

המלצה למתנה נפלאה לחגים, לילדים ולנכדים !!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה