יום ראשון, 8 ביולי 2012

מה מפחיד את הפחד


ספר ילדים חדש: "מה מפחיד את הפחד?"


איך אפשר להתמודד עם פחדים? איך להבריח את הפחד ולגרום לו להיעלם.
ממה הפחד פוחד? ובעיקר איך לשנות את היחס אל הפחד.


מה מפחיד את הפחד? מאת תיקי וידס, הוא ספר ילדים מומלץ ומיוחד בנושא הפחד. הוא מעביר בסיפור קולח מתובל בהומור גישה אחרת להתמודדות עם פחדים. הספר, שלישי בסדרת ספרי ילדים בנושא רגשות, בהוצאת אוריון/וידס הפקות, כולל גם דיסק להאזנה המכיל את כל הסיפור וגם שיר מולחן.

"לכל אחד ואחת פחד משלו ודרך שונה להתמודד איתו". בספר מה מפחיד את הפחד? מגלה מיקו, גיבור הסדרה, שלכל אחד ואחת פחד משלו. מיקו בודק ממה הפחד רועד מפחד ואיך אפשר להתמודד איתו בדרכים שונות.  הספר מוקדש לכל הפחדים ולכל המפלצות - אנחנו לא מפחדים מכם.

"אָז... מַה מַּפְחִיד אֶת הַפַּחַד? מִמַּה נִּשְׁמָתוֹ פּוֹרַחַת? הוּא לֹא כָּל כָּךְ גִּבּוֹר כְּשֶׁמַּדְלִיקִים אֶת הָאוֹר, תָּמִיד בּוֹרֵחַ כְּשֶׁאָנוּ שְׂמֵחִים, וְרוֹעֵד מִפַּחַד כְּשֶׁאָנוּ צוֹחֲקִים" (מתוך שיר הנושא של הספר).

טנתא היא סדרת ספרי ילדים בנושא רגשות. הילדים גיבורי הסדרה מגלים איך להתמודד עם הרגשות ולתעל אותם נכון, כך שלא ישתלטו עליהם.  הסיפורים מציגים סיטואציות בחיי הילדים ומתובלים בהומור ובחיוך. הספרים שופעים איורים מרהיבים ומיועדים לילדים וגם לנו המבוגרים. "מה מפחיד את הפחד?" הוא הספר השלישי בסדרה. ספרים נוספים בסדרה: "עלבון לא בא בחשבון" ו"לשים את הכעס בקופסה", עוסקים אף הם בהתמודדות עם רגשות.



הסופרת תיקי וידס, נשואה+3, ילידת ירושלים, בוגרת החוג לקולנוע ולטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב. תיקי היא בימאית ותסריטאית במקצועה וזהו ספרה הרביעי.  ספרה הראשון היה "קולות שתמיד איתי" בו תיעדה וידס את ימיה כקשרית בסיני, במלחמת יום הכיפורים.

מה מפחיד את הפחד? ספר+תקליטור להאזנה, מאת תיקי וידס, הוצאת הספרים אוריון/וידס הפקות, איורים מקסימים: צבי פדלמן, 32 עמודים.  מוזיקה מקורית: אורי וידס. ביצוע השיר והקראת הסיפור: רותי הולצמן. מחיר: 64 ₪, להשיג בחנויות הספרים או בדואל: tanta1414@gmail.com.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה