יום רביעי, 4 ביולי 2012

קיץ של כייף עם דיסני



החופש הגדול מגיע גם  לדואר ישראל:
מותגי דיסני האהובים בחגיגה מיוחדת לכל המשפחה


מארז למידה והנאה לחופשת הקיץ לחוויה משותפת לכל המשפחה, עם הדמויות האהובות על הילדים וההורים בערוץ דיסני ג'וניור:
פו הדב, נסיכות, מיקי מאוס, פיות, 101 דלמטים, צעצוע של סיפור, מכוניות ועוד



השירות הבולאי הישראלי בשיתוף חברת וולט דיסני ישראל וחברת קלסיקלטת, הפיקו מארז למידה והנאה לחופשת הקיץ לחוויה משותפת לכל המשפחה עם הדמויות האהובות מבית דיסני, בכיכובם של פו הדב,  מיקי מאוס וחבורתו, נסיכות ופיות דיסני, מכוניות, צעצוע של סיפור ועוד מותגים רבים ואהובים.

המארז המיוחד של השירות הבולאי וחברת וולט דיסני ישראל כולל: מארז צבעוני עם הדמויות האהובות של דיסני, גיליון "הבול שלי" - עם מגוון בולים של דמויות דיסני האהובות, חוברת פעילות "לומדים עם דיסני: מספרים וספירה" - חוברת הפעלה לילדים, איתה יוכלו הילדים ליהנות משלל הפעלות - לחוויות לימוד מהנות ומעשירות, עם שלל מדבקות ושישה עמודי תלת ממד, 4 גלויות מדהימות בתלת ממד של הדמויות האהובות, משקפי תלת ממד עם הדמויות האהובות של דיסני, מדבקות צבעוניות עם דמויות דיסני  ופאזל ייחודי של  "מועדון החברים של מיקי מאוס".  

המארז יימכר בכל סניפי הדואר ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט של חברת הדואר, במחיר מיוחד של 39.90 ש"ח.

למי המוצר מיועד? הורים/סבים וסבתות, שרוצים לרכוש לילדיהם או לנכדיהם מתנה איכותית, מהנה, מעשירה וחווייתית לחופשת הקיץ.  המארז נותן פתרון לאורך זמן לתעסוקה מהנה וחינוכית  לילדים בחופשת הקיץ!

ירון רצון, מנהל השירות הבולאי ציין, כי זהו עוד מוצר שמקרב את ההורים והילדים לתחביב חינוכי, לערכיות, לשעות פנאי תרבותיות שיסחפו בשמחה את קהל הילדים ומשפחותיהם. הערכה הייחודית עם גיליון הבולים המאויר, מהווה שגריר חינוכי שמשמש גם למשלוח מכתבים. הפעילות
המשותפת מסייעת לשליטה על שעות האיכות והפנאי של הילדים עם גושפנקא של בקרות חינוכיות.

לאתר הפעילות - www.disneychannel.co.il/bul.

רעיון מצוין למתנה לילדים, נכדים, אחיינים ולכל ילד שאתם אוהבים.




תגובה 1:

  1. למה לא עושים יותר מוצרים עם דמויות של דיסני אבל של פעם? מה עם היפהפיה הנרדמת? במבי? מה עם דמבו?? למה צריך לראות את הסרטים הישנים רק בצפייה ישירה?

    השבמחק