יום שני, 19 במרץ 2012

מפריצת דיסק לפריצת דרך


מפריצת דיסק לפריצת דרך: ממשבר להתחלות חדשות- ספר חדש ומפתיע המאתגר את הקוראים לשנות את אורחות חייהם כדי להתחיל בחיים חדשים ובריאים – הספר שמוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון



מפריצת דיסק לפריצת דרך: ממשבר להתחלות חדשות הוא ספר חדש ומפתיע מאת אתי סהר המאתגר את הקוראים לחולל שינוי באורח חייהם כדי להתחיל בחיים חדשים ובריאים ולהוכיח שאין דבר העומד בפני הרצון.  הספר מתאים לכל אחד – יש בו: סיפור אישי לאוהבי הסיפורת,  התמודדות וצמיחה ל"הרפתקנים", שיטות טיפול שונות למחפשים, סיפור גמילה למתמכרים וניסיון אישי למי שמוכן ללמוד מניסיונם של אחרים. 

המסר העיקרי שמעבירה המחברת בספר הוא שאפשר לצאת ממצבים קשים מנשוא ולצמוח מהם. כל שעלינו לעשות הוא לקחת על עצמנו את האחריות לבריאותנו ולהתנהלות חיינו ולעזור לעצמנו כי "אם אין אני לי מי לי". רק אנחנו יוצרים את המציאות שלנו  ורק אנחנו יכולים לשנות אותה. מטרתה בכתיבת הספר הייתה שהקוראים יזדהו איתה, ימצאו את עצמם בסיפורה וירתמו את עצמם לעזור לעצמם.

אתי סהר נשואה ואם ל-3, תושבת הוד השרון. בעלת תואר ראשון בחינוך קהילתי וגמלאית שרות המדינה. עורכת מבנה, תוכן ולשון של ספרות למיניה. מורה לטכניקת אלכסנדר, מאמנת אישית אשר משלבת את שיטת אלכסנדר עם האימון האישי בדרך אל השינוי.

הספר הוא סיפורה האישי של אתי סהר בו פתאום נעצרו החיים ומאדם בריא, תורם ופעלתן הפכה לאדם ש"אינו יכול".  סהר מגוללת את סיפור התמודדותה האמיץ המלווה בכאב חזק מאד של "אין מוצא" אשר ממנו נבעה החלטתה: "הגוף שלי ייצא מהבעיה". הקוראים מוזמנים לחוות את השינוי המדהים שעברה: בנחישות עצומה, התמדה, הרבה אופטימיות, תקווה והבנה שאין דרך אחרת,  לאורך 10 שנים צמחה ורכשה שלושה מקצועות חדשים, שהם בגדר ייעוד ולא עבודה. בדרכה לריפוי עצמי, הכאב הלך ופחת והיא חזרה לחיים  פעילים. זהו סיפור של הליכה אל הלא נודע, התמודדות לא קלה, אבל בסופו יש תמורה לפועלה. "רק אני יכולה לעזור לעצמי" ו-"כל אחד יכול!" זוהי סיסמתה, והיא מזמינה את הקוראים, בני כל הגילים, לקרוא את סיפורה, להפנים וליישם ולהיות מופתעים ונדהמים מן התוצאות.

מיד כש"נתקעה" ב"אי כושר ישיבה" ובהשבתה הבינה למה זה קרה לה. "הגזמתי! הגזמתי בכל מה שעשיתי, וכל מה שעשיתי היה באמביציה גדולה מדי. גופי שלח לי 'אורות אדומים', אבל לא ראיתי. גופי לא יכול היה יותר לסבול והחליט לעצור אותי". מרגע זה הרבה תובנות עלו בראשה. היא הבינה שכחובה אנושית עליה להעבירן לאנשים אחרים.  חובה זאת היא יישמה בספרה שבו היא מספרת עד כמה הגוף שלנו חכם וכי עלינו להיות קשובים לו - כשאנחנו מגזימים הוא מתריע. כשאנחנו לא מבינים הוא מגביר את הקול וכשאין בררה הוא עוצר אותנו ואומר: "די!". ומה קורה  כשאנחנו מושבתים? האם ניכנס לייאוש ולדיכאון? לא ולא! יש דרך אחרת – דרך האמונה, התקווה, האופטימיות, הצמיחה, הנחישות והעבודה הקשה. תקוותי היא שכל מי שיקרא את הספר ילמד שאפשר לצאת ממצבים קשים, ללמוד מהם ולצמוח.

המקרה שלה הוא של פריצת דיסק. "פריצת הדיסק מסמלת בעיניי משהו שעוצר אותך מלהמשיך להזיק לעצמך - צעקה של הגוף: 'עצור! הגזמת!'". לחבר לעבודה היה זה הלב שהשתבש בגיל 39 ובגיל 46 עזב אותנו. אצל מישהו אחר זה יכול להיות אירוע מוחי, סרטן או כל משבר אחר בקריירה, בזוגיות ובתחומי חיים אחרים.

בספר פונה אתי סהר לכל אדם וקוראת לתשומת ליבו ולערנותו כדי למנוע פגיעה אפשרית בגופו ובנפשו ולחיות בבריאות ובאיכות חיים טובה.

"אני מבינה שעברתי 'מבחן' קשה זה לא רק בשבילי והמניע לכל הפעילות שלי היום הוא לעזור לאנשים לא להגיע למצב שאליו הגעתי אני כי אין צורך".

מפריצת דיסק לפריצת דרך, מאת אתי סהר, הוצאת אדוונס 521 עמודים, להשיג ישירות אצל המחברת – אתי סהר באמצעות פנייה באימייל ettysahar8@walla.com או דרך האתר   www.hgilad.co.il  או בטלפון: 054-6305672 



תגובה 1:

  1. הרימו טלפון למומחים שלנו – וקבלו ייעוץ, במיסטיקה, אסטרולוגיה ועוד לטלפון מכל מקום!

    הורוסקופ המיסטיקנים
    http://horoscopemystics.com/

    1901-729-763
    או שלחו הודעה בוואצפ:
    050-9163975

    השבמחק