יום שישי, 17 בפברואר 2012

הישמע - היום בו בחרתי להיוולד


ספר חדש:
הישמע
היום בו בחרתי להיוולד
מסעות לגילוי עצמי וריפוי על פי תאריך הלידה  



האם המסע לגילוי עצמי וריפוי קשור בתאריך הלידה? האם ייתכן שהנפש בוחרת את זמנה לבוא לעולם? לא יד המקרה היא שקבעה את יום הולדתך, הנשמה היא שבחרה יום זה הצופן בחובו את משמעות חייך. הישמע - היום בו בחרת להיוולד מאת דליה מריות, בהוצאת הספרים אוריון, הינו מדריך רוחי, המלווה אותך במסע חייך לגילוי עצמי, על פי תאריך הלידה. המסע עם הישמע פותח לפניך מרחב חדש, המגלה כי אין אתה הולך בדרכים עיוורות בעולם, אלא לשם מימוש מטרה מוגדרת. תאריך הלידה שלך, יכול להסיר מעליך את תחושת אי הוודאות באשר למקומך בעולם, ולחשוף בפניך את המטרה והייעוד שלך, הנתיב האישי, הקשר בין גוף לנפש, ואף את יכולת הריפוי העצמי.

דליה מריות מציינת, כי במהלך המסעות המתוארים בספר תיפגש, על פי תאריך הלידה, עם צופן הנשמה והייעוד האישי של עצמך, בן או בת זוגך, חברים וקרובים. תיחשף אל השונות הקיימת בינך לבין האחר. אכן שונים אנו איש מרעהו בצופנים שהוטמנו בנו. לכל אחד ייעוד אישי ומשמעות חיים שונה, כדי לחוות את חייו. הבנת טיבם של הסובבים את מעגל חייך, תסייע בידך לכבד את דרכם הייחודית ולתמוך בה. אף כהורה ודאי תיפגש באחד המסעות עם צופן הנשמה והייעוד האישי של ילדך. מפגש חשוב זה יאיר את הדרך וינחה אותך כיצד לכוון ולחזק את ילדך, בפילוס נתיבו בעולם.

דליה מריות, אמנית, מדריכה ויוצרת, אם לארבעה, מתגוררת בעין-כרם ירושלים. מדריכה ויוצרת "נתיב הגיליה", דרך ייחודית לגילוי הנתיב אשר נועד לכל אדם.  נתיב המוליך להגשמת הייעוד האישי, ובכך מביא מרפא לנפש ולשמחת חיים. הוציאה לאור את ערכת "גיליה" – אגרות מעמדי שמחה. יצירתה הפיסולית "בין רוח לחומר" מעבירה מסריה ומוצגת בישראל וברחבי העולם. מומחית לאסטרולוגיה קדומה. בעלת תואר שני  בהצטיינות באמנות ופילוסופיה, אוניברסיטת תל-אביב. מרצה לאמנות, אוניברסיטת "נסיונל" קולומביה, דרום אמריקה.

דליה מריות חלוצה בקידום האישה האפריקנית. נשלחה לאפריקה כקצינה מטעם משרד החוץ ומשרד הביטחון לסייע בהקמת חיל-נשים בחוף השנהב. שהתה תקופות ממושכות בשבטי הסנופו במעמקי הג'ונגל המערב-אפריקני, חוף השנהב; בשבטי הקוגיס והארואקיס בגבהי הסיירה נבאדה, צפון קולומביה, דרום אמריקה; בשבטי ההללויה, דרום מערב גויאנה, דרום אמריקה. חוותה פרקי התבודדות: במדבר יהודה המקראי, ישראל; במבדד נטופה, גליל, ישראל; במנזר סנטה קתרינה, סיני,  מצריים; באיגאדפורי , חבל מאהאראשטרה, הודו. בעלת רישיון טיס.

הספר זורה אור חדש על הנרמז באסטרולוגיה באשר למקורותינו הקדומים. הספר מגלה בפנינו, על פי תאריך הלידה, מה הוא מקום בריאתנו הראשוני, המצוי באחד מאיבריו של הגוף הקוסמי. תפקידו ייעודו ומשמעותו הרוחנית של אותו איבר קוסמי בו נבראנו, הם מקור צופנינו ועוגנינו האישיים הנשאים בקרבנו מקדמת הזמנים.  עם הקריאה בספר את הפרק המיועד לנו, על פי תאריך הלידה, נוכל לחוות את נתיב חיינו כמכלול שלם. זאת הזדמנות הנושאת בחובה יכולת השפעה וריפוי מרחיקי לכת על מהלכנו העכשוויים בהם אנו נתונים, ועל שעתיד להתרחש בחיינו.

"הישמע – היום בו בחרתי להיוולד" מאת דליה מריות,  הוצאת הספרים אוריון, 304 עמודים, מחיר לצרכן 94 ש"ח. להשגה בכל חנויות הספרים, דרך חנות ההוצאה ברחוב רבינוביץ 11 חולון ובאתר ההוצאה www.orion-books.co.il.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה