יום חמישי, 2 בפברואר 2012

אישה - מיטב חוקי היקום לחיים טובים



"אישה"
ספר העצמה לנשים - המגלה כיצד להפוך את חווית המשפחה להצלחה בחיים


אישה – הוא ספר מיוחד מאת מיכל בוקר, בהוצאת הספרים אוריון, המעניק טיפים ונוסחאות להצלחה בחיי המשפחה ובחיים בכלל שנועד לנשים, כדי שגם גברים יעיינו בו. הספר מלמד כיצד להתחבר לאנרגיה הזמינה של היקום במשך היום, בפעולות שגרתיות.

בספר כלולים עצות והדרכה מקיפים, חדשניים ומן המקורות, בכל הנוגע לניהול הבית והכנסת אנרגיה חיובית לתוכו, כיצד להתחבר לאנרגיה של היקום, אנרגיה שתאפשר להגשים את החלומות שלכן, להוציא מהם את המיטב ותסייע במציאת הפוטנציאל האישי הטמון בכל אחת מכן.

הפרק "מחלה והחלמה" מדריך את הקורא להבין את מסרי הגוף, להתייחס אליהם במודעות גבוהה יותר, להקשיב לגוף ולקבל עצות וכלים להחלמה. ישנם כמה פרקים העוסקים בריפוי ילדים, הרגעת תינוקות וילדים ופרק שלם - "מגע של אימא" - ובו מעל עשרה טיפולים שכל אימא יכולה להעביר לילדיה, גם אם מעולם לא עסקה בריפוי בעבר.

"האנרגיה שלך כאימא, היא הריפוי העמוק והחשוב ביותר לילדך. בספר יש תרגילים קלים ליישום למצבים שונים", מסבירה מיכל.

הספר גם עוסק בנושא זוגיות טובה, הבט על ההבדלים הקיימים בין גברים לנשים, מידע  העוזר בכל עת להבין את בן הזוג ולחיות איתו חיים טובים ובהרמוניה.

בספר כלול לוח זמנים מדויק להתחברות אנרגטית מלאה, להפקת תקשורת מלאה ומשיכת אנרגיה, בזמנים המיועדים לכך כמו חגי ישראל, ראשי חודשים ושבתות, חיבור לקברי צדיקים והתועלת שבכך, מתוך הסתכלות חופשית ופתוחה על ההזדמנויות.

לדברי הסופרת, הקוראת תוכל להתחבר ולקבל אנרגיה גם אם אינה שומרת מסורת או שומרת שבת והספר ילמד אותה שהאור והחיבור קיימים וזמינים לכולם, וכדאי לנצלם.

בפרקים "היטהרות", ו"היטהרות במקווה מים רוחני ואנרגטי" כלולה הדרכה על רזי המקווה, ותיאור מלא ומפורט לתהליך זה.  

בספר משולבים פרקים שנכתבו על ידי נשים עוצמתיות, כל אחת בתחומה, נשים מצליחות שהצליחו בדרכן המיוחדת בזכות התמדה, כיוון שונה ודרך חשיבה מקורית. נשים אלה יכולות להוות השראה לדרך חדשה, ליישום העצמי האישי, והכרת עצמך, להערכת מצבך ורצונך להשתפר ולהשתנות.  "תקבלי כלים ורעיונות מקוריים לפתרון בעיות שונות ומגוונות, ותרגישי שגם את יכולה", אומרת מיכל בוקר .

 המחברת מציינת, כי מצויים בספר מיטב חוקי היקום לחיים טובים, המובאים בגובה העיניים ובדרך נוחה ליישום – שהרי אם נוהגים לפי חוקי היקום, החיים יכולים להפוך לגן עדן עלי אדמות.  הספר מתבסס על ידע שנאסף במשך שנים רבות על ידי מחברת הספר, מיכל בוקר, על רקע לימודיה ועבודתה המעשית כמטפלת וכמורה רוחנית. תכניו של הספר נוגעים בכל תחומי החיים ומבוססים על סיפורים אמיתיים, על תשובות לשאלות של נשים רבות, על ניסיון אישי ועל ניסיונם של תלמידים ומטופלים רבים.

את המידע המצוי בספר מביאה המחברת מתוך מקצועות ההתמחות שלה  – דמיון מודרך, שיאצו, הילינג, וכן ריפוי בצבעים, בקריסטלים ובאנרגיות. זאת, בשילוב עם ידע רב שרכשה בקורסים שונים בתחום הקבלה במשך שלוש-עשרה השנים האחרונות ועד היום – הורות, מערכות יחסים, אסטרולוגיה קבלית, יצירת ניסים, כוח האותיות, מלאכים, כוח האישה, תיקון, גלגולי נשמות, רפואה וקבלה, שפע, קבלה ועסקים, וכן קורסים שונים להתפתחות אישית ומודעות עצמית.

מיכל בוקר: "אני יכולה לומר לכן בוודאות שאפשר לשנות כל מציאות אם רק בוחרים בכך. אם הקושי גדול מאוד ואינו תלוי רק בנו, אם הכול נראה אבוד, אפשר לפחות לשנות את הגישה שלנו לבעיה, להבין מדוע יש בעיה, ואז האור יכול להתגלות בחיינו כדי שלא ניסחף לחושך ולעצבות. דרך חיים זו, הכוללת חשיבה ודרכי יישום, נמצאה עוזרת, יעילה, ומניבה תוצאות חיוביות במישור האישי והבריאותי. את הרוגע והשקט הפנימי האמיתי שלי רכשתי בדרך זו.
כיום אני מבינה שכל המצבים שבהם עמדתי וכל החוויות שחוויתי, קשורים קשר הדוק עם הזכות שיש לי לכתוב לכן ספר זה. אני שמחה להגיש לכן ידע מיוחד לנשים, על גבי מצע עלֵי חוכמת חיים, מהול בהנאה צרופה, חיוך והרבה אהבה".

מיכל בוקר, מטפלת ומורה הוליסטית מזה 16 שנה בתחומים שונים. פרסמה מספר ספרים, שכולם נכתבו בעקבות הצלחה בריפוי אישי ובהבראת מטופלים: שלושה ספרי מדיטציה ודמיון מודרך לריפוי עצמי – "אור" מדיטציות קסומות להורה ולילד, "הבחירה בחיים" העוסק בריפוי מחלת הסרטן, ו"מפתח הסודות" ובו מעל 95 הצעות לריפוי מצבים שונים ומגוונים. "אישה" הוא ספרה הרביעי.

מיכל בוקר גם הוציאה לאור סדרה של 12 תקליטורים לדמיון מודרך להשגת ריפוי והגשמה עצמית: אישה, שפע, זהר לגוף ולנשמה, אור לילדים, הבחירה בחיים, אור לי, דרך הגב, מעין הנעורים, התעוררות, זרימה, שחרור, וסכרת.

מיכל מנחה כיום סדנאות לריפוי עצמי, להרזיה באמצעות מחשבה, סדנאות לדמיון מודרך לילדים ולמבוגרים וסדנאות המיועדות למבריאי סרטן במסלול מיוחד הנקרא "פרויקט הבחירה בחיים".

אישה, מאת מיכל בוקר, 204 עמודים, הוצאת הספרים אוריון, המחיר לצרכן 91 ש"ח, להשיג במחיר מיוחד לקראת יום האישה בכל חנויות הספרים ודרך האתר www.argaman.info


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה