יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

ילדי המנגינה - סדרת ספרי ילדים


חדש בהוצאת מבע

סדרת ילדי המנגינה - ספרים לילדים:


 

הרפתקה לילית עם פסנתר


מי מנמנם פה בתוך החצוצרה ?


אל הגליל בעקבות החליל


קרן היער המסתורית

כתבה: אראלה תלמי

איירה: הִלה חבקין

*******
56 - 64 ₪ (לספר יחיד)

סדרת "ילדי המנגינות" הינה סדרה בת ארבעה ספרים המספרים סיפורי הרפתקה על ילדים ועל כלי נגינה כמו; חצוצרה, פסנתר, קרן יער וחליל. 
הסדרה מקורית ומיועדת לילדים בגילאי הגן וראשית בית הספר. סיפורי הסדרה, המלווים בציוריה היפהפיים של הילה חבקין, מחורזים בלשון עתירת דמיון, שובת לב ומתנגנת.
הילדים מתיידדים עם מגוון רחב של כלי נגינה, עם דמויות מלבבות ועם בעלי חיים, במסע של תגליות מפתיעות, משעשות וסוחפות.

אראלה תלמי, ילידת קיבוץ אפיקים, היא חלילנית מוכרת לציבור חובבי המוסיקה. שנים רבות הופיעה והקליטה כסולנית בארץ ובחו"ל, והייתה נגנית ראשונה בתזמורת הקאמרית הישראלית.  אראלה תלמי לא שוקטת על שמריה, וכבר עובדת על סדרה נוספת של סיפורים מחורזים לילדים, ולאו דווקא בנושא מוסיקלי.

התרשמותי: מבחינת  מוצר, הספרים הם יצירת מופת. כריכה עם ציורים יפהפיים ושובי עין, כמו גם לאורכו של הסיפור. הדפים עבים במיוחד ונעים להעניק מתנה כזאת לילדים/נכדים. הסיפורים מחורזים בהקפדה  וכל סיפור מעביר מסר חינוכי. לדוגמא: בספר "הרפתקה לילית עם פסנתר" מספרים על יהלי שבאה לבקר את סבא וסבתא ונהנית גם מהשעות בהן סבא מושיב אותה על ברכיו ליד פסנתר הכנף ומתחיל לנגן, אבל זה לא הכל, ליהלי מחכה הרפתקה לילית מרתקת, ובה משתתפים רבים, כלי ומכשירי הניקוי בבית. ואילו בספר "קרן היער המסתורית" , מסופר על רני, בן קיבוץ אפיקים, ובסיפור הזה, הילד לומד להכיר בעלי חיים ומעט על החיים בקיבוץ.  סדרה מומלצת ביותר !!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה