יום שישי, 9 בדצמבר 2011

הנומרולוגיה הקבלית וכוח האותיות



הנומרולוגיה הקבלית וכוח האותיות

כתב: ניר גוטליב

הוצאת קונטנטו דה-סמריק



ספר חדש: הנומרולוגיה הקבלית וכוח האותיות הספר הוא מסע פסיכותרפי קסום של הבנת הקורא את חייו על כל הסובב אותו

הנומרולוג ניר גוטליב מביט בשינוי שעבר בחייו ולא מאמין.   במשך שנים עבד ניר בתחום ההיי-טק. הוא נהנה ממשכורת טובה, רכב חברה, נסיעות לחו"ל ושאר מנעמים – הרגשה מצוינת. אם היו אומרים לו לפני כמה שנים שיבוא יום והוא ימצא את עצמו בעולם של רוח, עולם של עזרה ונתינה לזולת, הוא לא היה מאמין. 
הנומרולוגיה הקבלית וכח האותיות הוא ספר חדש מאת הנומרולוג ניר גוטליב, בהוצאת הספרים קונטנטו דה סמריק. הספר מספר את סיפורו של השינוי המדהים שעבר ניר בחייו, ופותח בפני הקורא צוהר רחב לעולם שלם ומופלא מלא תובנות עמוקות ומרתקות על סודות הא"ב, תאריך לידתו של האדם, שמו ושם משפחתו, שמות הוריו, ועוד.
הספר מאפשר הצצה עמוקה ורחבה לרזי הנומרולוגיה הקבלית ומלמד באופן ברור, פשוט, ומסודר שלב אחר שלב את הדרך להבנת ופרוש המספרים והאותיות המרכיבים את חייו של האדם ואת חיי הסובבים אותו. הספר מאת ניר גוטליב הוא מסע פסיכותרפי קסום של הבנת הקורא את חייו על כל הסובב אותו. הספר לוקח את הקורא למסע מרתק לתוך נבכי נשמתו ומתוך ההבנה של האדם את רצון נשמתו הוא יודע כיצד לבחור את בחירותיו ממקום נקי וטהור ובכך להעצים את הטמון בגורלו
איך מנתחים את אופי האדם על פי תאריך לידתו? מהי משמעות שם האדם ומה חשיבותו ותפקידו ביקום? כיצד פועלת המערכת הזוגית – יחסים בינו לבינה על פי השם ותאריך הלידה; יחסי הורים וילדים – משמעות הילדים בחיי ההורים ועבודה נכונה על פי תאריכי לידתם; מהו העיסוק המתאים לנו? מה ללמוד? היכן לעבוד? כיצד לייעץ על מקצוע ועבודה? כיצד לחשב זמנים מכריעים בחיינו, מתי לעבור דירה, מתי להתחתן, מתי ללדת, מתי להחליף עבודה, מתי חלילה להתגרש והכול על פי הסודות הטמונים בתאריך לידתו של האדם. האם אנחנו מקיימים את ייעודנו בעולם או שמא עלינו לבצע שינויים בחיינו?

מעבר לכך הספר מכיל שלל דוגמאות ובהן ניתוחים על פי שמות ותאריכי לידה של אנשים מפורסמים מן הארץ ומן העולם. הדוגמאות ממחישות באופן קל ומובן את רזי הניתוח הנומרולוגי ומאפשרות לכל אדם המתעניין בתחום להישאב לעולמה הקסום של הנומרולוגיה הקבלית.
ניר גוטליב, יליד 1972, נשוי, אב לשניים, בעל ניסיון וידע רב בתחום הנומרולוגיה, הנומרולוגיה הקבלית וסוד האותיות העיבריות. מתמחה בניתוח דפוסי התנהגות אישית וחברתית, זוגיות, יחסי הורים וילדים  ועסקים. מרצה ומייעץ לארגונים, חברות ולקוחות פרטיים בארץ ובחו"ל. בנוסף, מקיים ימי עיון, סדנאות והרצאות למיגזר הפרטי, לחברות, בנקים, בתי חולים, ארגונים, מרכזי הדרכה, מורים, יועצים, וועדי עובדים.  מלמד את תחום הנומרולוגיה בקורסים בבתי ספר, ומתנסים ברחבי הארץ למתחילים ומתקדמים.
הנומרולוגיה הקבלית וכוח האותיות, מכיל 238 עמודים, ומחירו לצרכן 98 ש"ח, וניתן להשגה בכל חנויות הספרים ובאתר ההוצאה לאור www.bookpublish.co.il או באתר הנומרולוג ניר גוטליב http://www.nir-gotlib.co.il.

התרשמותי: ההתרשמות אינה שלי, היא של חברתי העוסקת בתחום הנומרולוגיה והקבלה, והיא ספקה כפיה ואמרה, תודה על המתנה זה ספר נפלא !! ואם בעלת ידע בתחום טוענת שהספר מומלץ, אז כדאי לרכוש אותו, אבל לא רק. גם אני עיינתי בו ומצאתי שאפשר ללמוד ממנו על אופיינו עפ"י תאריך הלידה העברי שלנו או מה העיסוק המתאים לנו ועוד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה